Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått och torrt och väntan

Dags att åka till kungliga huvudstaden redan? ha det så superbra i helgen då och lycka till med vovvsingen. Vill se bilder sedan.

Ninnnis skrev 2009-08-21 13:12:38 följande:
    Om 20 minuter är jag outta here!
  • lanovia 08

Känner inte att jag kan göra det riktigt ännu.

Sitter och funderar på vad som skall hända med vädret. Meningen är att vi skall grilla med kompisar, men ser inte så lovande ut.
    Kanske får bli bio istället...

Ninnnis skrev 2009-08-21 13:13:21 följande:
    Jag har för länge sedan lagt ner att jobba mer på projektet idag...lanovia 08 skrev 2009-08-21 13:12:45 följande:
  • lanovia 08

Hehe, fast jag har nog redan avslöjat det här, eller?
    Men annars gissar man det nog ganska lätt. *ser skyldig ut*

Ninnnis skrev 2009-08-21 13:14:49 följande:
    Undrar förresten om de som inte har träffat dig kan gissa vart du kommer ifrån...?
  • lanovia 08

Kom just på hur lägligt mitt nick är: LA novia
    Villemoa skrev 2009-08-21 13:18:32 följande:
    Jag har inte den blekaste varifrån du är lanovia!
  • lanovia 08

Jo får nog bli vattengympa, nu har jag gått 17 fulla veckor så nu får jag lov att anmäla mig.

Varför är du så säker på foglossningar? Eftersom du hade det sist eller vad?

• lanovia 08

Rotmos mums vad gott!!

Nu skall jag gå hem, hinner inte skriva så mkt. Våra planer att grilla ikväll har ändrats till pizza hos några kompisar och sedan bio: Sommaren med Göran. Bion börjar inte förrän kl 21, så vi får väl se hur länge jag är vaken.

Andbeyond ha en bra dag imorgon. Och njut! Stanna upp ibland och bara tänk på vad som faktiskt händer. Att du står vid sidan om din MAN och alla du ser runt dig är där för ER! Det är häftigt!

Ha en bra fredagskväll allesammans!

• lanovia 08

*atjoo* här har ni en till som tänkte sålla sig till den förkylda skaran.

Blommis, lägg av sig inte ens så, du är inte en klantskalle utan hjärna. Du har haft otroligt mkt att göra och har just visat prov på mänsklighet. Alla glömmer ibland. Vad glad för att det inte var brudbuketten du missade.

Leksi Vart skall ni gå på Takida då?
    Vi har inte köpt våra biljetter ännu så vi får hoppas att det finns kvar när vi fått våran lön, men är nog lugnt skulle jag tro.
    Sommaren med Göran var grym! *tränar på att göra lite tics* Gud vad vi skrattade. Det roliga är att man skrattar lika mkt åt min man som filmen (sa även kompisarna vi gick med), för han har så härligt och högt skratt o vissa scener kunde han liksom inte sluta skratta till.

• lanovia 08

Fick just en kommentar nerifrån köket. Jag skulle bara gå och kolla vädret på yr.no för att se om vi skulle satsa på att måla förrådsväg eller brädor till staket (som vi kan måla inne i förrådet). Nu undrade han om det verkligen tog så lång tid att kolla vädret.
    Haha genomskådad. (fast han genomskådade mig nog innan jag gick upp för trappen)

• lanovia 08

Usch då. HOppas verkligen du slipper!

Villemoa skrev 2009-08-21 18:21:57 följande:
    Det sägs ju att om man haft foglossning med ettan så brukar man få det med nästa också. Min kropp har liksom aldrig riktigt hämtat sig sen graviditeten med Moa och jag börjar redan känna av molande smärta i rygg och ljumskar. Därför tror jag att jag kommer få det igen. Men jag hoppas INNERLIGT att jag slipper för att det är helt överjävligt!!lanovia 08 skrev 2009-08-21 13:52:26 följande:
Svar på tråden I vått och torrt och väntan