I vått och torrt och väntan
Vad skönt med lite avlastning, Ingis.
Vad skönt med lite avlastning, Ingis.
Han kan kanske städa själv...?
... och jag är glad att jag inte behöver släppa in och ut svägerskans katter hela veckan som jag erbjöd mig att göra... Och inte har jag någon hund hemma som ska gå ut heller Ska dock masa mig iväg till ridningen, men det är ju inomhus som tur är.
Eftersom min bil i år har fått ge vika för makens nya leksak i garaget så har han lovat mig motor- och kupévärmare. Ska nog påminna honom om det...
Jag såg också den artikeln... Helt ofattbart!
Blommis, för din lille sömngångare!
Min kollega kom precis hit med sin 7-årige son. Han har feber och får därför inte vara i skolan, men hon tyckte alltså att han kunde vara här hela dagen, på vårt gemensamma kontor... Det tyckte dock inte högsta chefen, så hon blev hemskickad igen. Tyvärr är närmsta chefen fortfarande sjukskriven pga axeln, så det blir till att jobba ensam mellan klockan 07-17 idag också... Vi har event här idag, så det blir fullt upp. Suck. Jaja, jag får ju övertid som jag får ta ut en annan dag.
Lanovia, hon tänkte nog inte så mycket alls, tyvärr... Hon tyckte nog synd om mig som skulle jobba ensam och lång dag idag också, när vi dessutom har event, men det är ju bättre än att jag också blir sjuk. Såhär i diverse influensatider när alla får besked pm att hålla sig hemma när de är sjuka känns det ju lite konstigt att ta med sig ett sjukt barn.
EA och Fru Bygg bor väl i närheten? Någon annan?