I vått och torrt och väntan
Varför trycka på skicka när man inget skrivit??
Dags för mig att vila hjärnan i soffan tror jag.
Varför trycka på skicka när man inget skrivit??
Dags för mig att vila hjärnan i soffan tror jag.
Moderkaka i framvägg verkar vara det vanligaste eller?? Jag har ingen aning om hur min ligger men tycker man hör många som pratar på att det har sin framåt.
Hvidis hur låg din eftersom du var tvungen att göra kejsarsnitt?
Jenny, kul att man kan bidra med matinspiration.
Mmm nu är jag sugen på sushi, vem vet Ninnis vi kanske ses där. Fast ni lär nog komma dit före oss.
Skall kolla upp dina andra förslag också, google google google.
Bestämde vi förresten var vi skulle ses på söndag?
Jag är så glad idag. Maken är på väg hemåt nu, om ca 6h ses vi och vi skall ha en myshelg bara vi två!!! (eller spillevinken får väl följa med också)
Nu höll jag på att göra det igen, det var nära att jag skrev spillevinken får väl följa med HON okcså. Min hjärna är verkligen inställd på tjej.
*kramar Blommis* låt allt ta sin tid. Ni har precis gjort en superstor omställning i livet. Sånt behöver man lite tid för att komma i kapp.
Tack för din förklaring vad gäller moderkakan. Börjar bli nyfiken över var min ligger. Men ingen som sagt något än så kan ju inte vara någon fara.
Tack Ninnis, perfekt med lite tips
Oh förlåt Ninnis, var inte meningen att komma här och lägga mig i.
Jag visst är det snällt! Jag är på mitt vänliga humör idag.
Oj nu blev jag ego, JA visst är det snällt menade jag.
Teaterhotellet skall vi bo på. ja hotellfrukost är ju det jag ser fram emot mest!
Tack!
Allt bra med dig idag?
Vilken mysig kväll du och gudsonen verkar ha haft. och reaktionen från hunden lät väldigt trevlig. De fyrbenta är ju helt underbara.