• Ninnnis

I vått och torrt och väntan

Åh, jag älskar Karl-Bertil Jonsson!

• Ninnnis

Fler än jag som är förvirrad när det gäller namn?

passionsblomman skrev 2009-11-03 22:09:30 följande:
    Lanovia: Hvidis: Nej, jag sover inte, jag får skäll i senaste brudöverlämningstråden.
  • Ninnnis

För övrigt så gick jag inte och lade mig klockan 22 igår. Min kväll blev inte alls så lugn och skön som jag hade planerat. Min kollegas son är fortfarande sjuk (närmsta chefen också) så jag jobbar ensam mellan 7-17 idag också. Det innebär att jag måste köra direkt från jobbet till kvällens tjejmiddag med fd. kollegorna, och hinner därmed inte laga storkok idag som jag hade tänkt. Det var jag därför tvungen att göra igår kväll, efter träning och handling, vilket gjorde att jag både missade Desperate Housewives OCH kom i säng alldeles för sent. Där fick jag för att jag var så äppelkäck när jag skrev om min kväll igår...

• Ninnnis

Vad skönt att dagen gick bra igår och att det känns bättre idag, Lanovia. Härlig kommentar!

Hvidis, vad mysigt med bästisbesök!

• Ninnnis

Blommis, mitt inlägg ovan blev lite konstigt citerat, men Hvidis undrade väl om jag sov?

Hvidbrud skrev 2009-11-03 22:05:30 följande:
    *Undraromninnissover*
  • Ninnnis

Underbar inställning!

lanovia 08 skrev 2009-11-04 09:07:04 följande:

Som maken sa igår, detta kommer vi klara tillsammans, vi är ju alltid ett oslagbart team. Den tanken skall jag försöka hålla fast vid.
  • Ninnnis

Jag är säker på att Hvidis undrade om ni andra sov också
    passionsblomman skrev 2009-11-04 09:12:13 följande:
    Ja TITTA! SÅ står det ju faktiskt! Här går man och tar åt sig frågorna fat det inte var stammande Hvidis med extra ni i ordet utan Ninnnis med extra många n.
  • Ninnnis

Huvudvärk, trött och hektiskt på jobbet, men ikväll ska jag på tjejmiddag, imorgon kommer älsklingarna hem och i övermorgon är det fredag. Så på det stora hela är det ganska bra, tack!

lanovia 08 skrev 2009-11-04 09:22:39 följande:

Hur är det med Ninnis idag?
Svar på tråden I vått och torrt och väntan