Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått och torrt och väntan

Det ligger vid Rönngatan 3/Fersenvägen 20.
    När Jensens har maken upplyst mig om. (gissa vart vi skall äta imorgon??)

• lanovia 08

Precis, det har blivit lite av en favorit när vi skall fira något.

Oh låter som trevliga planer imorgon. Är det inte då man äter sådan där "svartsoppa" har glömt vad den heter...

Ninnnis skrev 2009-11-13 08:17:27 följande:
    Jensens Bøfhus?
  • lanovia 08

smaka måste man men skumt låter det.

Ninnnis skrev 2009-11-13 08:21:44 följande:
    Jooo.... Har aldrig ätit det, men jag måste ju smaka lite i alla fall lanovia 08 skrev 2009-11-13 08:20:32 följande:
  • lanovia 08

Tjojo!!!!!
    vi erövrar!!!!
    Jag blev bara tvungen att jobba lite.
    sitter och går igenom 5500 kurvor, tar några hundra i taget.

Ninnnis skrev 2009-11-13 08:22:56 följande:
    Lanovia... vet du... VI HAR ERÖVRAT TRÅDEN! Och kanske världen? *tittar mig omkring*
  • lanovia 08
    Ninnnis skrev 2009-11-13 08:27:41 följande:
    Lanovia, du som kan norska, vet du vad svininfluensan kallas i Norge? Ribbesnue
  • lanovia 08

tidskrävande och väldigt monotomt ialla fall.

• lanovia 08

Men nu skall jag nog logga ut och koncentrera mig lite bättre.

Men var skall vi ses på söndag? Samma ställe som sist?

• lanovia 08

Jag släpper den inte heller helt lätt!

Hvidis du kunde inte heller på söndag eller??

Jehovas? Får man inte förlösa genom kejsarsnitt då eller?

fru Bygg låter som ni har en trevlig helg framför er. Synd dock att du inte kan på söndag.

• lanovia 08

Japp samma ställe som sist jag var med. Kl 12.
    Skall bli kul att träffa er igen!!

Ha en bra dag Ingis med mamma och syster

• lanovia 08

Helt rätt så gör man för att få upp antalen.

Fru Bygg skrev 2009-11-13 11:58:58 följande:

Åh, dumt av mig. Jag ska ju dela på inläggen, så att jag får fler.
  • lanovia 08

Jag trodde jag hade läget under kontroll och bara skulle fixa lite med en presentation tills jag skall gå kl 13. Men nej jag hade glömt göra något som jag bara MÅSTE fixa innan jag går från jobbet. Så här blev det stressigt.

Hinner alltså inte sitta här nu. Men vi ses på söndag några av oss!
    Ha en bra helg alla!

• lanovia 08

Förresten Ninnis, vet inte hur det blir med ute på söndag. Det är väl helt klart det bästa med tanke på Bella. Men sedan gäller det ju att vädret tillåter det. Uteservering med tak alt parably kanske är att önska.

• lanovia 08

Fru Bygg, tack! Det stämmer söndag it is.

"Alla" här skriver ju om Hai titt som tätt så det måste ju nästan bara testas. Skall se om vi hinner boka innan vi åker.

Nu drar jag väldigt snart från jobbet, går på "övertid" nu

• lanovia 08

Godmorgon
    Då är det bara att vi jobbar på idag så vi når 5000 innan sidan stängt, men känns inte som att det kommer bli några större problem. Skulle nog vara värre om någon sa till oss att vi absolut inte fick skriva 83 inlägg till.

Kul att se att det finns fler som kan spama loss i här när jag oc Ninnis sviker.

Blommis, det är ju kanon!!! Sonen kommer snart trivas kanon där ni är nu.
    Lycka till idag på IVF-samtalet. Skall tänka på er.

Jenny vad har jag missat med kollektionen? Jag har läst tillbaka hela helgen, trodde jag, men jag hittar inget om kollektionen. *nyfiken*

Pumpkin, din ambition att röja och städa känner jag igen. Ibörjan av graviditeten när energin verkligen fanns kunde jag gå loss totalt i huset när jag kom hem från jobbet. Det skulle städas och målas och donas ända tills jag stupade i säng. Nu finns fortfarande samma ambitioner men energin sinar lite snabbare.

• lanovia 08

VAKNA NINNIS!!!!
    Godmorgon godmorgon hör fåglar sjunga glatt i skyn *trallar glatt för Ninnis och skuttar runt på hennes rum*

• lanovia 08

Tack Hvidi och Daa för gratulationerna.

• lanovia 08

Vilken underbar helg jag haft. Hotellet vi bodde på var mysigt och hade en kanongod frukost! Där var det bara att göra plats i magen och trycka ner lite extra.
    Annars har vi mest strosat runt i Malmö, sett Svensson Svensson (lika underbara som alltid brotsett från att jag höll på o somna ett tag efter att gått på stan innan)och ätit gott.
    OCH träffat underbara tjejer. Tack för igår!
    Lunchen blev som ni nog såg på Jensens. Vi är hopplösa, erkänner!
    Däremot var vi tvugna att gå upp till Davdishallstorg igen och denna gång hittade vi Hai. Så nu vet jag ialla fall var det ligger. nästa gång får vi äta där!

Nej nu måste jag jobba, skall hålla en presentation om en timme o skall väl kolla igenom den lite innan...

Svar på tråden I vått och torrt och väntan