I vått och torrt och väntan
Jag tycker för övrigt att både Kalle Anka och KBJ är nödvändiga för att julafton ska bli komplett!
Jag tycker för övrigt att både Kalle Anka och KBJ är nödvändiga för att julafton ska bli komplett!
Ja, det måste du! Du måste ju lära Spillevinken att titta på både Kalle Anka och KBJ, så du kan lika gärna börja nu
lanovia 08 skrev 2009-11-04 10:31:59 följande:
Herregud, Sonja!
Men HUR kan de ta fel prov samt missa att skicka in det?! Det ska väl inte behöva vara så att man själv måste kontrollera allt för att vara säker på att man får rätt behandling och undersökning? Jag har nog en övertro på läkarvetenskapen, inser jag... Min pappa är ju läkare, och jag har alltid känt mig trygg när jag har varit i kontakt med vården, men man kan ju undra vad de pysslar med ibland.
SKÖNT att det verkar gå bättre och att du orkade bråka så att det blev rätt till slut. KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!
"Jag har närt en kommunist vid min barm!"
Daa, vad är egentligen "Chattis"?
EA, Pergo! *klapp klapp klapp* Pergo! *klapp klapp klapp*
Blommis, jag vaknade också flera gånger inatt av vinden! Ingen snö dock, men kallt.
Ingis, 10 timmar?! Låter som en smart tjej, att sova länge när man kan
Tjejmiddagen blev tyvärr inställd eftersom värdinnan har blivit sjuk Därför tänker jag passa på att ta en lugn och skön hemmakväll idag istället. Krypa upp i soffan med en bok, en kopp te och en massa stearinljus, sedan lägga mig riktigt tidigt... *dagdrömmer om att sova*
Daa, jobbigt med kollegorna! Jag hade nog också försökt hålla mig neutral och opartisk, men ändå visat omtanke. Lättare sagt än gjort, kanske...
Ja!
lanovia 08 skrev 2009-11-04 13:23:13 följande:
Och inte behöver jag laga mat ikväll heller, eftersom jag gjorde storkok igår *highfivar mig själv*
Det lät så himla mysigt, på något sätt