• Ninnnis

I vått och torrt och väntan

EA, ja just idag känner jag faktiskt att det kan vara ganska skönt med hemmakväll. Jag har faktisk inte haft någon kväll då jag bara varit hemma sedan förra onsdagen, så det känns som att det är på tiden

• Ninnnis
    passionsblomman skrev 2009-11-04 13:58:34 följande:
    Det var det också!Särskilt när JAG la vantarna på Norrmalms-och Östermalmstorg.
  • Ninnnis

Det här blir bara bättre och bättre! Nu kommer jag ju vara hemma ikväll, vilket innebär att jag kan kolla på kvalet till Allsvenskan klockan 19.15 Heja Djurgården!

Jag ska inte röra mig en meter från soffan när jag väl har krypit ner där, den saken är biff (som min pappa skulle ha sagt)!

• Ninnnis

Hej fru bygg! Hoppas verkligen inte du blir sjuk! Klart att Ella hellre sover i mammas famn än i sängen

• Ninnnis

Naw, vad gulligt!

Fru Bygg skrev 2009-11-04 15:00:08 följande:

På tal om att somna barn i famnen. I lördags var vi på kalas hos svärmor och givetvis låg inte Ella i min famn mer än vid amningen. Hon vandrade runt hos alla andra hela kvällen, som ville hålla henne. Istället kröp min mans systerdotter (som är 6 år) upp i mitt knä och somnade där. Så tydligen har jag en sövande famn!
  • Ninnnis

Kram tillbaks, Fru Bygg!

Vad synd att du inte kan komma den 15:e Typiskt att du är upptagen just den helgen.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan