• Ninnnis

I vått och torrt och väntan

Det är KLART att vi är intresserade, Sonja!

Vad skönt att hon är bättre nu, lilla skruttan. Men är det inte lite konstigt att hon fick en bakterie som hon är vaccinerad mot? *förvirrad*

Så det var svininfluensa, alltså? Vad duktig hennes lilla kropp har varit som klarade av det på egen hand. Nu tycker jag att du ska kräva VILA och ta det lugnt så att du blir frisk! Hoppas ni alla slipper sjukdom för låååång tid framöver.

Och nej, jag är verkligen inte less på dina inlägg!

• Ninnnis

Ja, jag tyckte det lät lite konstigt med babiankaka

Hvidbrud skrev 2009-11-06 13:25:57 följande:
    Nä, nu tror jag at jag skaglida på socherna ut i köket och baba en babankaka av de bruna bananerna,
  • Ninnnis

Vad synd om du inte kan vara med nästa söndag, Hvidis!

Har du aldrig sett KBJ?! Du får spela in det i år om det krockar med tomten. E måste ju få rätt tradition från början

Leksi, ja hur var det med din ÄL? Du testade utan att få utslag men hade ÄL ändå?

• Ninnnis

*funderar på om jag ska ta en kanelbulle trots att jag åt en kaka efter lunchen*

• Ninnnis

Oj, EA! Har du icshias?! Det låter inget vidare... Känns det bättre nu efteråt?

• Ninnnis

Det måste ju vara samma sak som att ha tight rumpa

EA&MJ skrev 2009-11-06 15:34:51 följande:

Men jag var väldigt spänd i "rumpmusklerna" sa han
  • Ninnnis

Jag köpte hem vinterchokladen igår till min godisgris till make, får se vad han säger. Han är egentligen mest förtjust i Marabous Frukt & mandel, Nonstop och Digestive, men det mesta brukar gå ner

Svar på tråden I vått och torrt och väntan