I vått och torrt och väntan
Nu har jag varit och cirkelgymmat. Nu ska jag hoppa in i duschen, dra på mig myskläder och titta på Desperate Housewives
Nu har jag varit och cirkelgymmat. Nu ska jag hoppa in i duschen, dra på mig myskläder och titta på Desperate Housewives
Blommis, jag förstår verkligen att det kändes i hjärtat! Men som du säger, hade det varit idag så hade nog inte ringen varit på det ordet. Det går åt rätt håll iaf, men jag förstår att det känns! Kram till både dig och fina sonen!
Lanovia, det var en morgonspam som heter duga! Men du fick ju 4500, så jag antar att det var värt det Trist att du hade en dålig natt, hoppas dagen har blivit bättre. När kommer maken hem?
Daa, KRAM! Nu blev jag också osäker på var i cykeln du befinner dig, men borjar det inte bli visseldags då? I så fall kan ju humörsvängningarna ha en (liten liten) naturlig förklaring?
Sonja, hur mår ni nu?
Blommis, det måste vara härligt att kunna säga "salen"!
Ingis, vad kul att det går framåt med huset! Hoppas listerna blir snygga trots allt. Vadå, kan man bli underkänd på mammasamtal?
Vad skönt att det är bra med maken, Ingis! *andas ut*
Hej, Fru Bygg!
Nu ska jag snart åka och handla, sen ska jag träna. Kan inte bestämma mig för om jag ska träna skivstång eller core/bosu... Dagens i-landsproblem!
Allt bra med dig och Ella?
Ja, tack, bara fint! Hösttrött och höstsnorig och saknar maken, men annars bra Nu ska jag köra härifrån, så du får spamma själv Kram till dig och lilla Ella! Skönt att hon sover så bra förresten!
Vi la förresten in alla foton på en extern hårddisk, det kändes inte helt tryggt att bara ha dem på CD. Man vet ju aldrig om det blir repor eller så... Fast iofs hade vi inte kvar dem på datorn, och BARA CD kändes inte så bra.