Jag själv är väldigt intresserad av symbolik, men mest i tattueringar och smycken. Mona Shalins lilla miss var vi många som jublade över, blev rätt så komiskt.
Ja Aftonsbladets sanningshalt är oftast inte så hög, alltid förjävligt när det drabbar oskylldiga. Hoppas dina vänner får upprättelse, för ett sånt rykte tvättas inte bort i första taget.
MV85 skrev 2009-08-17 16:37:42 följande:
Jag pratar inte om att skapa nya traditioner, jag pratar om att lägga en värdering i något som är skapat med en annan mening och där med göra denna olämplig för dem som måste hålla på traditionerna - som t.ex kungafamiljen.Nej, inte alla har noterat det som hänt på Aftonbladets hemsida sista veckorna men eftersom det rört mig på ett personligt plan så har jag gjort det. De har attackerat vänner till mig på ett skäligen olämpligt sätt och skrivit ut falsk information i artiklar för att sedan inte dementera dessa. Tror vi får vara överens om att inte vara överens i denna fråga. Själv tycker jag det är mer komiskt med människor som bär symboler för saker utan att veta om det, som Efva Atlings ring som hon designade för några år sedan (Som har fotograferats på t.ex Mona Sahlins hand) utan att ha en aning om att det är en vedertagen symbol för BDSM som använts sedan 50-talet.