• nano86

Gravid eller bebis på bröllopet? Behöver råd och tips...

Hade inte bröllop när vår dotter var bebis men jag kan föreställa mig att jag hade haft svårt att koppla av helt och bara njuta om vår dotter vart riktigt liten (första 2-3 månaderna). Jag var väldigt trött och hade inte orkat planera och fixa med bröllopsfest då. Hade jag gift mig då så hade det antingen blivit väldigt enkelt eller bett mina föräldrar hålla i så gott som allt.

Det hade vart lättare att vara höggravid tycker jag (trots ganska svår foglossning)

• nano86
    frupuh2 skrev 2009-08-16 22:07:09 följande:
    Är i samma sits. Försöker få bebis samtidigt som vi planerar bröllop. Vet ju inte när det blir. Så vi har bokat lokal två datum. Vi ska gifta oss borgligt.
    Låter riktigt smart
  • nano86

Vill du gifta dig då så gör det Förhoppningsvis går allt bra och ni gifter er med en 3 månaders bebis (stor skillnad mot om h*n bara var nån/några veckor). Jag skulle se till att involvera nån annan också bara så att det finns nån mer som kan hjälpa till med inköp, ringa runt och sånt iaf du inte orkar riktigt när bebisen är född. Men vissa blir ju superpigga och gör typ "allt" när de föräldralediga

Svar på tråden Gravid eller bebis på bröllopet? Behöver råd och tips...