• Tea80

Nedräkning...22/8 2009

Nu e de nära...jag eller vi kommer ha ett litet bröllop så sakernabörjar falla på plats.
    Ringar klara och hämtade
    Kläder till mig och min blivande man inköpta o klara.
    Skor klart
    Smink och hår bokat
    Naglar klart
    Blommor beställt
    Foto "klart"
    Mat beställt
    Tårta beställt
    Dryck klart
    Det ända somvi har kvar nu är barnen kläder som jag beställt på internet men tyvärr inte dykt upp än....
    Blir kanske en panikshopingdag på fredag....

• Svar på tråden Nedräkning...22/8 2009
  • Tea80
    Rhythm skrev 2009-08-18 16:33:24 följande:
    Vi gifter oss också på lördag! Det mesta är klart, och tur är väl det eftersom jag igår kväll fick feber....=(. Hoppas jag hinner bli mkt bättre tills på lördag.Hoppas ni får en underbar dag!
    Ahh så typiskt...ja hoppas du blir bra snart då!!Lycka till o hoppas även ni får en kanon dag!
  • Tea80

Rhythm: Skönt du känner dig bättre!!!
    Regn verkar det bli där jag befinner mig i sverige ,västkusten.
    Men lite regn i "Brudkronan" ska ju ge tur...men hade varit trevligt med uppehåll så man kan få fotas ute...plus att amn inte ser ut som en dränkt katt ...Fatta flickor...2 dar kvar!!!

• Tea80
    minimusen skrev 2009-08-20 18:41:21 följande:
    gifter oss också på lördag! hoppas ni får en helt fantastisk dag allihop!
    Det samma!!
  • Tea80

Huuwwa vilken mardröm jag hade inatt...hur frisören än försökte så ville inte frisyren stanna uppe...allt bara rasade tros alla nålar o hårspray...när jag välk va färdig då vad det bäcksvart ute så vi kunde ine fotograferas......nerverna som börjar spöka!!;)

• Tea80

Hur ser eran dag ut i dag?

Vi har ett väldigt enkelt och litet bröllop som vi kommer fira hemma hos mina föräldrar.Mina föräldrar står för maten, jag har fått stränga order om att INTE komma dit i dag ;)
    Så min dag ser ut så här ungefär!
    Packa allt vi ska ha med oss då vi sover borta hela helgen,gifter oss på annan ort!
    Sitter o väntar otåligt på posten för att ase om barnen kläder kommer eller ej,,annars blir det att flänga i väg och hitta nått....:(
    Blir hämtad av min syster i em, då blir det att fixa det sista med att hämta blommorna som vi sen ska binda själva i kväll(min syster e jätteduktig på detta.
    Sen blir det middag, lite "spa" med fotbad,ansiktsmask,njuta av kvällen.Så förhoppningsvis en ganska lugn dag/kväll!

• Tea80

Hej alla FRUAR!!!
    Hoppas er dag var lika bra som våran!!Och det tror jag säkert!
    Jag och min samb....eee jag menar MAN;)Fick det bröllopet vi ville ha!
    Enkelt,litet tillsammans med våra närmsta!Solen sken hela dan trots att dom lovat regn!Allt klaffade och kunde inte blivit bättre!!Lycka till i framtiden nu!!!
    Kram

• Tea80
    Nynaeve skrev 2009-08-25 17:55:53 följande:
    Vi hade regn på förmiddagen men sol lagom till vigseln! Bilder finns i galleriet.
    [/citat]
    Fina kort!
    minimusen skrev 2009-08-25 19:10:10 följande:
    [citat]
    hej hej!!här gick precis allt som det skulle! det blev t o m bättre än väntat! solsken på morgonen men precis när vi skulle åka började det duggregna... sen sprack det upp precis lagom till vigseln så att vi kunde hålla vår vigsel utomhus som vi hade planerat... trubaduern som sjöng under vigseln var fantastisk, alla gäster var på bra humör, allt flöt på med maten osv.. men viktigast av allt - vi blev gifta till slut!! ;)lycka till allihop!
    Härligt!
Svar på tråden Nedräkning...22/8 2009