kullaberg skrev 2009-08-21 08:27:20 följande:
Smart det där med att fylla de med lila sand! Det tror jag blir jättefint! Om du ska ha sand i de med vita ljus i tror jag att du får ha sand i de med lila ljus i också. Men kanske kan ha vit sand då, så att det inte blir lila på lila? Vad tror du om det? Tror jag ska kolla på det där med sand, kanske finns i limegrönt också, så kan man fylla några koppar med limegrön sand och några med lila sand, och bara ha vanliga vita värmeljus från IKEA. Tack för tipset!
Lime blir nog jättesnyggt tillsammans med lila, vi satt igår och funderade om vi skulle
ha nån färg till eller om vi skulle nöja oss med vitt lila o lite silver men lime skulle ju vara
jättefint tillsammans. Vilken nyans av lila kommer ni att ha på dukningen, min m2b vill ha
lite mörkare lila, alltså inte ljuslila.
Så vi har kommit fram till att ha vita dukar, mörklila siziflor, diamant confetti och massa ljus. Blomdekorationer vet vi inte än, det får man ta när man beställer resterande blommor men det skulle säkert va snyggt att även blanda in lite lime i blommorna.
Sen funderar jag om man ska ha vita eller lila servetter, tänkte göra servettringar av pärlor.
Festprogrammen kommer också gå i lila, både mörk o ljus lila, hittade en del på
Panduro