Fortsättning Umeå 2009 (och 2010)
Umbraz: Vad fina ni var!! Så roligt att se klänningen på någon annan
Har också lagt lite bilder från vårt bröllop
Tack Umbraz och tack Elbe!
Elbe: Säger som Umbraz, NJUT av varenda sekund av både förberedelser och framför allt bröllopsdagen!! Det går så fort och jag tyckte det kändes så tomt efteråt på något vis, liksom "jaha, vad ska jag göra nu då?!" Men ändå så glad och sååå lycklig förstås!
brud augusti: Tack! Kan dock inte se dina bilder för ditt galleri är inte öppet. Jag har fått hem papper om nytt körkort och så jag har sett att namnet på banken är ändrat, såg det när jag loggade in på internetbanken Jag ska bara ta mig för att ta en bild till körkortet
010809: Tack så mycket!
Brud augusti skrev 2009-08-25 17:42:25 följande:
Maria ida skrev 2009-08-27 11:57:17 följande:
Elbe: Vi lagade förrätt själva och caterade buffé. Vi var 53 vuxna på bröllopet och 4 barn. Vi valde Kummin och komponerade ihop buffén själva och de smaksatte den. Det var helt gudomligt gott och grymt mycket mat. Supernöjda är vi!!
Ellabay: Har ingen erfarenhet av terminalbaren tyvärr.
Maria ida skrev 2009-08-31 19:04:02 följande:
Jag har lagt upp lite bilder på dukningen nu i mitt galleri. Vi höll ju då till i Göstas loge.
Nä det har jag inte alls Det gick inte att ladda upp bilder just nu, provar senare.
Göstas loge var kanon på alla sätt och vis! Det ligger i Yttersjö, knappt två mil utanför stan.