Fortsättning Umeå 2009 (och 2010)
hej umeå! Ser att tråden gäller 2009 och 2010 så jag hakar på här.
Jag och min sambo gifter oss på midsommarafton (25 juni) 2010 och vi lääääängtar! Nån mer som gifter sig nästa sommar?
hej umeå! Ser att tråden gäller 2009 och 2010 så jag hakar på här.
Jag och min sambo gifter oss på midsommarafton (25 juni) 2010 och vi lääääängtar! Nån mer som gifter sig nästa sommar?
Brud augusti skrev 2009-08-30 15:47:01 följande:
Oooh vet ni nån brudbutik som har lily klänningar här i umeå eller i närheten?
Jag vill så gärna klämma och prova dom. Dom är inte så värst dyra.
Men det ser ut som att jag får vänta några månader och sedan prova klänningarna nere i sthlm när jag åker hem. Men jag vill prova NU!
Hahah
Vi har bokat kyrksalen i holmsund. såå vacker och BILLIG!
Sitter just nu och letar inbjudningskort. hur ska dom se ut??? Rena djungeln ju!
jo vi har frågat och de har sagt att det inte var några problem. Vi var också lite fundersamma över just alkoholen i den lokalen. Man kanske inte ska ha värsta suparfesten direkt. ;)
jag tror jag har några på datorn som jag inte lagt in än.. men kan göra det nu :)
nu är det upplagt två bilder. den tredje gick tyvärr inte att lägga upp. :S
500 riksdaler. :D ev 1000 kr för två dagar. Vet inte än när man får tillgång till den. men högst 1000 kr. Heeeeelt OK!
usch. skulle ha börjat med inbjuningskorten ikväll. sambon hade vart och köpt allting men så efter att vi ätit så ringde det på vår dörr och det var grannen som tyvärr hade väldigt dåliga nyheter. Vår minsta katt har blivit påkörd och dött. Oj så vi har gråtit här hemma. Vår andra katt är orolig och har smitit ut och inte kommit hem än och funderar på om vi ska begrava henne eller kremera henne.
Hon blev endast 1.5 år vår lilla plutt.
Det här är nackdelen med att skaffa djur. :(
Tack björnisarna för tipset men skulle vi skaffa en till katt så blir det att ta en från djurskyddet. Är så många stackars katter som inte har något hem eller råkat illa ut. :( Hade gärna velat ta alla katter i världen ;) Tror dock inte min sambo skulle bli så glad ;) hehe
Ikväll ska jag tänka på annat och börja med inbbjudningskorten. :) DET ska bli spännande!