• ElMac

Vill dela med mig... *bilder från strandbröllop*

www.flickr.com/photos/nuzzaci/sets/72157621928236467/

Vi hade en underbar dag. Sol, varmt och dessutom vindstilla. Inte många dagar det är det på en och samma gång. Å 26 grader i havet här uppe. Magiskt.

Bilder från fotografen kommer senare!

• Svar på tråden Vill dela med mig... *bilder från strandbröllop*
  • ElMac

Ja.. ärligt talat, våra gäster tror inte att de hade gjort något. Stället är ju underbart iaf. Folket är på gott humör iaf osv.. Bara man har tält över huvudet och kläder för det :)

Ett par som bara kände mig och som träffat brudgummen en gång sa "Detta är de bröllop vi varit på som haft absolut bästa stämningen. Så avslappnat och härligt. Känns verkligen som att skulle de ha regna så hade folk suttit här i regnkläder och haft det lika bra ändå" och han hade så rätt! Men de kanske beror lite på vad det är för folk också..

Enda nackdelen var ju detta med festlokalen. Själva vigseln i sig krävde bara en liten paviljong och några bänkar. Men festlokalen -tälten, stolar, bord, porslin, dricksvatten, ström till musik osv osv... Hur mycket enklare är det inte med en befintlig lokal där allt redan finns. Blev otroligt mycket extra att tänka på och fixa. Många tyckte nog att vi var lite tokiga. Enda till dagen kom.. ;)

Eftersom jag är miljöutbildad och platsen var på ett naturreservat var temat givet: Miljö och eco! :)
    vårbrud 10 skrev 2009-08-20 21:31:45 följande:

Vill ha något liknande men vad göra vid regn?!?!?
  • ElMac

Fick och fick ;)

Vi köpte dem från Jysk. De är till salu om du är intresserad. De kostar nya 3449, men du kan få båda för 4000 kr. Vet dock inte var du bor, mina finns strax söder om Skellefteå.
    Måtten är 5*8m

Saga137 skrev 2009-08-25 16:25:11 följande:
    Jättefina bilder! Var fick ni tältet ifrån?
Svar på tråden Vill dela med mig... *bilder från strandbröllop*