Inlägg från: Jonacroi |Visa alla inlägg
  • Jonacroi

Vilka bröllopsteman finns egentligen? Hjälp till att göra lista :D

Flopsy: kanonkul men kalla det för "Nutley-tema" eller sörgårdstema, tema svensk film ev? Görbra formulerat i texten ang. present-önskan, kanske med en bild på er i matchande "I

• Jonacroi

Jalle: åh vad roligt! Helt udda! Tips på bra slingor är de som finns på Clas Ohlson, de är billiga och är från ett känt märke som jag naturligtvis inte minns nu haha men både jag och min kompis har dem och de är underbara, hållbara och ger precis rätt stämning!

• Jonacroi

Teman: * USA: låtar med USA eller Amerika i titeln, helst på 4th of July, fyrverkerier, blått, vitt och rött i färger och bara amerikansk mat såsom amerikanska pannkakor, hamburgare, cheeseburgers, amerikansk öl, grilla s'mores, popcorn, coca-cola, poptarts, m.m. * Cupcake: underlägg m.m. I form av cupcakes, matiga cupcakes med olika fyllning till mat (matmuffins) och en cupcakes-bar där alla får dekorera sin egen dessert-cupcake, färg: isvitt och pasteller * Maffia: be gästerna att klä sig enligt temat 40-tals mafioso-tid. Musik från italienska operor och gudfader-filmerna, mat:överdådigt italiano. Färger: murrigt men mysigt Blommor: röda rosor och vita liljor blandat med mörkgröna blad * Disney: musik från disneys filmer, klädsel: din favorit-figur ur disney, färger: klara och starka som Disney använder. Mat: baserat på era favorit-figurer eller amerikanskt Har massa förslag men måste sova hehe

Svar på tråden Vilka bröllopsteman finns egentligen? Hjälp till att göra lista :D