• Tess80

NI som ska HA favors?

Jag såg att jag hade samma "favor askar" som du hade en bild på i ditt galler i Alexxxi. Det är brudparet i papp =) Dom är jättesöta!

Vi gav askar till varje vuxen som kom. Till barnen så hade vi en stor skål med lösviktsgodis istället.

Vi hade "just married" godisar i gåvoaskarna, det var uppskattat

Tyvärr kommer jag inte ihåg summan av allt, men det var iaf. värt det hi hi!

• Tess80
    Humlan66 skrev 2009-08-21 12:03:58 följande:
    Tycker det känns så onödigt att betala så mkt för dom fina askarna och bara lägga en chokladbit i- hur många tar asken med sig hem ? tråkigt om den bara slängs på en gång för dom kostar ju lite
    Alla våra gäster tog med sig askarna hem, dom älskade dessa hi hi! Det fick dom att känna sig uppskattade och att vi verkligen ville ha dom där och dela den stora dagen med
  • Tess80
    FelizLane skrev 2009-08-21 12:22:29 följande:
    detta med favors med godis fattar jag inte riktigt... Men på ett bröllop där min morbror gifte sig så hade vi ryssar och dalmasar. Därför gav vi alla ryssar på bröllopet dalahästar och alla dalmasar/kullor ryskadockor. Små då som man kunde sätta på kylskåpet och så. Men godis.. varför?
    Vi gav godis just för att våran släkt är riktiga gottegrisar ha ha ha! Och sedan att vi hade lite annorlunda godis tyckte dom var jättekul!
Svar på tråden NI som ska HA favors?