NI som ska HA favors?
Det är nog en hel djungel att välja mellan=)
Det är nog en hel djungel att välja mellan=)
Det är ju ovanliga saker ni hittat på=) Inte fel alls. Tycker det uppskattas mkt även om det bara är nåt litet man får=)
Åh tack=) Känner till den hehe. Har skrivit med varann på bloggen=)
Ska du beställa ifrån henne?
Hehe jaa men där ser man =)
Är du oxå syrian eller?
Asså? Duktigt =) Den är jättefin
Kul med lite fler syrianer här=)
Min mammas familj är syrianer från libanon=)
Vartifrån e ni? =D
Nepp, tyvärr, haha nej taskigt att säga men jag har alltid trott att jag ska gifta mig med en syrian för jag e sååå nära den sidan av familjen (pappa e ju inte syrian)
MEN jag träffade en HEL libanes till max istället. Man ska aldrig säga "jag ska" eller "jag kommer" hehe.
Är din blivande syrian?
Hehe ellerhur=) Men det är ju inte det som räknas i slutändan ändå=)
Som tur det,hehe.
Det va en smart och gullig idé faktiskt=)
Ja det tycker jag man kan. Varje gäst får ta sin favor och stoppa in den i väskan eller nåt när dem satt sig. Eller?
Oki trodde jag missförstått först. Men ska vi ha dem stolaran som finns i mitt galleri så kommer dem ligga framme på varje tallrik direkt när gästerna kommer. Hehe absolut inte med kaffet. Hade det varit så att vi bara skulle gett favor till varje familj, då lite större och något man verkligen ska spara som en prydnandsgrej, så hade dem fått det innan dem skulle hem.
Men som Trasan99 skrev det e inte lönt eftersom folk gillar oftast inte ha sånt framme ändå. Det är onödiga pengar som slängs bara.
Ja, ellerhur=) Har ni tänkt ut några favors då?
Men shit, jag e fan helt senil!! Sorry, du har ju skrivit d innan, glömt bort det totalt! Men d blir jättefint =)
Nää d fattar jag inte heller! Lönt att lägga ut dem pengar oxå! Jag hade inte velat ha det faktiskt... hehe
Hehe nää ellerhur, aa vi ska nog ha dem guldiga stolarna, d e vårt tema, beige/creme och vitt.
Ska skicka bild på nåt som kallas mlabbas, vi libaneser brukar ha d i våra favors oftast. Vet inte vad det kallas på svenska faktiskt.
Men som dessa fast vita och guldiga
www.massaya.tv/uploads/Image/23-5-09/massaya%20sakafi%20mlabbas3c.jpg
Aa men såna har vi oxå kollat på, jättesöta, d blir antigen såna i guld o vitt eller "mlabbas".
Dem jag snackar om är mandel doppad i choklad och sen socker över lr vad d är som får dem att se så ut, men kan tänka mig att d e samma överlag som på dem hjärtan du sett=)
Veraeva, så kan man ju oxå göra, bara det inte blir dyrt ändå... gravyr är väl ganska dyrt?
Lemonbird, det är oxå fint=)
Ja men det är ju billigt, haha=)
Smart iafl, hoppas det uppskattas=) Tycker folk klagar på allt nuförtiden =(
Det låter jättefint ju=)
Tror folk hade tyckt att d va gulligt med ahlgrens bilar=)
Malla och Mojje skrev 2009-11-11 09:59:14 följande: