• Tikka

Vart hitta "hjärtan" förutom i clipart?

Håller på att spåna på trycksaker och har valt de olika fonterna, färgerna och liknande... men saknar en bild, ett objekt... Ett hjärta eller liknande man kan har som röd tråd genom alla inbjudningar, bordsplaceringar, kanske i ena hörnet på kuveret till inbjudan och tackkort... Har letat i clipart och googlat men inte hittat nåt. Vill ha ett i "svartvitt". Nån som vet var man kan hitta?

• Svar på tråden Vart hitta "hjärtan" förutom i clipart?
  • Tikka

Tackar. Har laddat ner några från Dafont men de går inte göra så stora, vet inte varför det blir fel och det är synd för den ena fonten har ett hjärta som jag gillade...

• Tikka

Hm, de gick tydligen göra stora om man infogade dem som WordArt. Hur bra som helst. Tack för hjälpen, hittade några fina bilder på en av sidorna.

• Tikka

Åh tack så mycket. Problemet med google's bilder är ju att om man kopierar dem följer den vita bakgrunden med. Jag vet ine hur man gör då. Har hittat några på dafont sim jag gillar och nu funkar min dator som den ska så nu går de infoga i större storlek igen... Tack för alla svar.

Svar på tråden Vart hitta "hjärtan" förutom i clipart?