• Trudilutt

Åka till Glasgow på bröllopsresan?

Hej alla Bröllopstorgare!

Ja, som rubriken lyder så har vi starka funderingar på att dra till Glasgow på en minibröllopsresa.

Så det finns kasnke någon som kan komma lite med tipås och ideér om hotell och hur vädret är mm?

Vi funderar på en slotssweekend. inte billigt men det låter sååå romantiskt!!

Kram på er alla

• Svar på tråden Åka till Glasgow på bröllopsresan?
  • Trudilutt

Okej, jag stavar inte dåligt, jag är bara VÄLDIGT slarvig

• Boomtown

Det låter underbart med en slottsweekend! Vi ska till Edinburgh på bröllopsresa. Har du kollat visitbritain.se? Finns ju massor att söka på internet också

• Trudilutt

Ah! Tack! Ska genast kika in där

När åker ni?

• Boomtown

Vi åker inte förrän i augusti nästa år. Det blir för dyrt för oss att ta allt samtidigt. Vi gifter oss nu på söndag När åker ni? Vi vill gå på military tattoo. Verkar vara härlig festivalstämning då. Är detnågot speciellt ni vill göra eller vill ni bara ha det mysigt romantiskt? Ska slottet ligga vid Glasgow? Skriv gärna vad du hittar. Nyfiken.

Lycka till!

• Trudilutt

Vi åker 1-5 oktober i år. Gifter oss den 26/9. Så det blir som en minibröllopsresa. För sen har vi sagt att vi ska åka till Grekland nästa år, och fira den 1 åriga bröllopsdagen

Jag ska länka till slottet så får du se:

www.hotels.se/hotel/details.html&departureDate=04-10-2009&destinationId=546242&rooms[0].numberOfAdults=2&tab=photos&arrivalDate=01-10-2009&hotelId=180552#description

Det verkar otroligt mysigt iaf

Annars vill vi nog inte göra nånting mer än att njuta av naturen och varandra

• Boomtown

Din länk funkar inte, kan du försöka igen, eller skriva namnet på slottet. Kan du inte berätta om hur ni har haft det när ni kommer hem? Snälla. Det är ju alltid välkommet med lite tips. Vi tänker åka igen på någon årsdag. Kan man få höra om det var vackra färger ute när ni var där. För vi skulle också vilja åka dit på hösten till något slott med vacker natur.

• Trudilutt

De vere Cameron House Hotel heter slottet. Under www.hotels.com

Självklart berättar jag när vi kommit hem.

Svar på tråden Åka till Glasgow på bröllopsresan?