1987?
Jag är 86:a och gifter mig i år
Jag är 86:a och gifter mig i år
Den 24 oktober... känns som att tiden bara rinner iväg!
Emma87: Ja, tror det kan bli riktigt fint faktiskt!
Ush, har fortfarande problem med löparna,har ocksåletat ihjälmig och ännu inte hittat. Men har hittat vanligt tyg, reservplanen är att klippa och sy själv, men vem orkar?? Har dock några tygbutiker kvar att besöka, ska leta efter lite hårdare tyg som man bara kan klippa utan att sy. Men mitt första alternativ är att köpa färdiga så jag fortsätter att leta! Säg gärna till om du skulle råka hitta haha
Emma87: Sorry glömde ju svara dig angående brudbutiker...hmm.. jag är från Jönköping men letade klänning i både Sthlm och Göteborg. Blev till slut butiken i Sthlm som jag köpte. Vilken stad kommer du ifrån? Om det är ngn av storstäderna så kan jag rekommendera ngr butiker åt dig
Min klänning är axelbandslös och hjärtformad upp till. Rätt så pufft (tack vare underkjolen) men annars rätt så enkel. Har en massa stenar under bysten Den kostar runt 12 000 kr tror jag, hade helst hyrt den, vad ska jag göra med den sen liksom haha, men just denna gick inte att hyra tyvärr.
Förresten, angående löpare, det borde jugå att hyra från ngt ställe, tycker du inte? Lustigt att det inte går att hitta ngt via google... har dock hittat ngr i champagne, men jagtycker de ser guldiga ut? www.festdetaljer.se/sida4.html
eller joo de är nog i champagne haha
Emma87: Ja jag vet, känns verkligen omöjligt, men jag kommer leta vidare, ger mig inte förrän jag hittat haha!