1987?
Jag är =) och jag ska :)
Jag är =) och jag ska :)
5e juni=) Ni då?
Va kul=D Det verkar vara fler och fler i vår ålder som gifter sig=)
Har ni varit tillsammans länge?
Ja det har gått snabbt=) Men känner man att det är rätt så gör man=)
Vi har varit tillsammans sen 05, förlovade 31/12-07
och när vi gifter oss så har vi varit tillsammans i över 5 år=)
Jag bor i Halmstad och han i skåne men han ska flytta upp snart =)
Vart bor ni?
Va kul=)
Så häftigt att ni bygger hus med=D Inte illa Är ni lika gamla? Eller unga kanske det rätta ordet skulle va, hehe=P
Vi ska oxå ha guld och vitt tema förresten=) Eller créme/beige och vitt kan man väl säga. Funderar på att ha pärlor i dekorationerna med, i dessa nyanser, men längre än så har jag inte kommit, hahah.
Precis, ålder är bara en siffra. MEN jag har svårt för att se mig med en kille i min ålder.
Känner att man oftast är mer mogen än dem, hehe.
Jag är ju 22 och killen 27 (28 i november) Så det är en del år emellan ändå=)
Hmmm, jag gillar inte när brytningen blir fööör hård. Så jag hade nog kört med gammeldagsrosa som redrose skrev. Men annars om du verkligen vill ha en stor skillnad så kanske nåt i i inte så mörk hallonfärg eller fuschia som redrose även rekommenderade?
Jättesvårt alltså...
Hur ser du det själv då? Har du nån bild framför dig?
Klänningen ska jag lägga upp i galleriet,kommer inte in på sidan, men överdelen ska inte vara så, jag ska inte ha halterneck och har inte bestämt mig än, skitsvårt tycker jag=(
Hur ska du ha den?
Hahah neeh du det är inte lätt att förklara men tror ändå jag förstår vad du menar=) Du vill ha en stor med ingen som är veckad så den ser ut som en bakelse?
Hehe.
Vi säger creme då eftersom det inte ska vara fööör guldigt,hehe. Gammelrosa är nog riktigt fint till ska du se=) Då kommer buketten och blommorna även gå i dessa färger eller ska du bryta med den helt?
Min klänning ska oxå va tubtopp men har ingen aning hur än. jag har inte köpt den, ska få den uppsydd därför kan jag leka hur mkt jag vill med tankarna hehehe=D
Btw ni får meddela mig med när ni hittar löpare i guld eller creme lr vad d nu blir, hehe
Samma här, mina vänner har nog detta i sista tanke, barn kan dem däremot skaffa, hehe.
Jätteskönt att få tips härifrån och jag kör nog på liknande, buketten kommer oxå gå i dem ljusare nyanserna=D
Att få den uppsydd är väldigt billigt jämfört med att köpa, och jag kommer nog definitivt inte hitta den jag söker efter om jag ska köpa en klänningen i en butik så jag får den uppsydd,vilket är super för min del=D
Allt beror klart på vad du ska ha, men 5000 är nog ganska rimligt att få vilken klänning man vill uppsydd=D Kollat i mitt galleri än kanske?
Hon som ska göra den är en sömmerska i halmstad. Det finns säkert nån där du bor som gör såhär=)
Hehe håller med dig, dem ser ganska guldiga ut=)
Där ser du, hehe men fråga efter en sömmerska så ska du nog se att det blir bra:)
Hehe ja men alla e vi olika som tur det, hehe jag föredrar att gifta mig först och sen skaffa barn, hehe=)