Inlägg från: Svanboet |Visa alla inlägg
  • Svanboet

Hur ofta säger du "jag älskar dig"

Varje kväll vi somnar tillsammans och oftast när vi avslutar i telefon. Jag tycker det känns viktigt att säga (och höra) och det må hända att man riskerar att "slita ut orden" men det hörs i rösten att han menar det när han säger att han älskar mig.

• Svanboet

Självklart menar jag det varje ng jg säger det. Jag älskar ju inte min fästman mindre för att jag är på mindre bra humör! Varje gång jag säger är det lika sant och jag tycker om att säga det ofta. Jg tycke ännu bättre om att höra det sägas och därför låter jag aldrig ett "jag älskar dig" gå obesvarat.

Stefan09 skrev 2009-09-25 23:11:32 följande:
    Är alla verkligen ärliga nu, det låter lite för bra för att vara sant. Är ni verkligen på så gott humör varje dag? Jag skulle aldrig kunna säga det ärligt varje gång, har nog lite missbrukat ordet. I börjat vet jag att jag sa det alldeles för ofta men det har blivit bättre och nu menar jag det oftast.
  • Svanboet

Jag hade en sån där dag i fredags då jag inte kunde sluta tänka på hur underbar min älskling är och hur fantastiskt han får mig att må. Sen så sken ju också solen och då blir ju sinnet lite extra varmt. Jag köpte med blommor hem och på kortet hade jag skrivit För att jag älskar dig och nu står de där på bordet och förgyller även de regniga dagarna under veckan som kommer.

Svar på tråden Hur ofta säger du "jag älskar dig"