MAJ 2010 del 3
Martinaa, kan du lägga till mig på 8 maj?
Martinaa, kan du lägga till mig på 8 maj?
hejhej,
hoppas ni haft en bra helg. jag är ledig idag, så skönt att hinna få saker fixade! jag har precis pratat med cateringfirman, så nu är det ytterligare en sak att pricka av på listan. det var nästan helt fullbokat i maj så de sa att det var bra att jag ringde. vilken tur att man är ute i god tid!
i helgen var jag i köpenhamn och kikade in på lillys. hade kollat på en klänning ur deras sortiment på nätet men den var inte alls fin i verkligheten! väldigt överraskande faktiskt.. jag är annars helt insnöad på pronovias, hoppas det inte är likadant med de klänningarna.
Martinaa - du är inne på samma spår som mig med strass tiara och svävande pärlhalsband! Tycker den sista tiaran var jättefin!
a n n a skrev 2009-09-12 12:53:01 följande:
Hejhej,
här står det lite still med bröllopsplanering just nu, men det beror mest på att vi faktiskt har det mesta bokat nu .
Idag har solisten tackat ja så det var ännu en sak att bocka av.
Nu när det börjar bli riktig höst så känns maj väldigt långt borta, men det kommer ju gå snabbare än man tror.
Hoppas allt är väl med er andra blivande brudar!
Jag har förresten bokat tid på Bröllopssviten i Stockholm för att prova Pronovias - klänningar i november, ska bli så spännande! Hoppas bara inte att min mamma får hjärtsnörp när hon ser prislappen (mina föräldrar ska nämligen betala klänningen).