Sköldis10:
Välkommen hit och LYCKA TILL! Vilken skoj idé! Ni kommer få en jätteskoj dag!!
Läste i tidningen för ett tag sedan om ett par som bjudit in till 40-årsfest med fotbollstema, så alla gästerna var "utklädda" med fotbollskläder och sen så överraskade de med vigsel. De hade hållit tyst till och med för sina barn, som fick vara tärna och marshalk i kortbyxor och Elfsborgströja!
a n n a:
Har ni bestämt er för detta eller är det bara spekulationer? Jag förstår er verkligen om ni står och renoverar hus just nu, men känns det inte liiite jobbigt att överge bröllopsplanerna iaf...? Eller så överraskar ni alla precis som Sköldis, och bjuder på inflyttningsfest och berättar DÅ att ni just varit och gift er borgerligt...? Ni kan ju tom göra knytkalas av hela festen då!
Idag ska jag ner och förhoppningsvis hitta ett snyggt embossingpulver så kan jag sitta och göra lite stämplar ikväll till korten. Vet inte hur länge jag får låna värmefönen nu, så gäller att passa på medan jag har den.
Vad engagerade era män är då! Här är det jag som ringer runt och bokar, fixar och grejar, gör inköp, pysslar och planerar. När jag frågar honom om nåt så är det "jag vet inte" de flesta gångerna. Iaf när det gäller trycksakerna. Han överlåter det till mig helt enkelt, och helt ärligt så är jag nog rätt nöjd med det, även om en åsikt hade varit trevligt ibland.
Nu låter det nästan som om han inte bryr sig över huvudtaget, och så är det ju inte. Men just pysselsakerna är min avdelning! När det kommer komma till maten och så så kommer jag överlåta allt det till honom. Jobbar han som kock så får han faktiskt ta på sig det!