MAJ 2010 del 3
Bygger ni hela huset på en tom tomt nu då?
Nyårsdagen2011:
Hej och välkommen hit! Hur kommer det sig att ni ska gifta er över ett halvår tidigare än först planerat? :)
Det låter som ni har det viktigaste under kontroll. Kanske att börja kika på klänning om du inte gjort det?
Jag var på bröllop i somras som hade typ nån chokladmousse i, så visst kan man ha en "mörk" tårta.
Grattis på förlovningsdagen Bluebride! :)
Har din mens kommit tidigare varje månad så låter det ju som om den lagt sig i en ny cykel? Är den regelbunden, alltså den ligger på lika många dagar osv, bara att den är framskjuten några dagar tycker inte jag det låter som nånting att oroa sig över... Men vad vet jag...
Var på banken idag och pratade lite med vår kontakt och vad det skulle kosta att köpa huset vi kikat på. Vi kan ju bara konstatera att en rejäl lottovinst inte hade suttit fel nu...
Nyårsdagen2011:
Jag ser att du avslutat ditt användarkonto, och antar att du återkommer med ett nytt nick? Vad heter du? Vill lägga till dig på datumlistan ju!
Jag och sambon var på ett bageri igår och bokade en tårtställning. Den var inte alls lika fin som en annan jag kikat på från ett annat bageri, men ryktet säger att de har fantastiskt goda tårtor så vi väljer nog det här stället i alla fall. Det blir nog vit chokladmousse och jordgubb eller hallon eller vad hon sa. Lät riktigt gott i alla fall!
Bra jobbat Bluebride! Stackars lille tissen... Hoppas den mådde bra och sprang raka vägen hem!
HelenaO:
Det där med vilka man ska bjuda är riktigt svårt. Man måste ju dra gränsen nånstans! Jag har bjudit några från jobbet samt deras respektive då, men då är det bara de jag umgås med privat.