ja, jag ska ringa barnmorskan på torsdag och fråga vad hon tror och tycker. Läkaren sa att jag var tvungen att gå på blodförtunnande nästa graviditet och därför oroar jag mig att jag möjligtvis är gravid och denna unge är mindre än Aurora och inte mår bra alls. Hoppas bara det är magen som spökar, fast det förklarar inte brösten.
Martinaa skrev 2009-10-20 20:54:34 följande:
Oj, här var det "babyboom" Håller tummarna att det blir som du vill Cia, och att din eventuell bebis mår jättebra Bluebride, så du bara inbillar dig att nåt är på tok...Vet inte om det är vanligt eller så, men hade en kompis som fick sin första i vecka 24, och när hon blev gravid andra gången så satte värkarna igång i typ vecka 25-26 då med, men läkarna lyckades stoppa det och till slut kunde hon gå hela graviditeten ut (efter många om och men ska tilläggas). Precis som om hennes kropp inte vill vara gravid helt enkelt. Jag vill inte skrämma upp dig nu, bara en fundering på om det är vanligt att man föder tidigt igen om man fött tidigt en gång innan... Men det kommer säkert gå jättebra! Här känns det som om det står alldeles still i planeringen. Får vänta tills jag kommer till Göteborg nästa gång så jag kan köpa mig en värmefön och papper så jag kan komma igång och stämpla till inbjudningskorten.Näpp, nu ska jag kika på de där brudarna som är precis som vi kommer att bli sen... desperata hemmafruar, hahaha!