Tittar in lite snabbt, min förkylning har återkommit med nya friska (?) krafter och jag mår apdåligt igen lagom till tentan på fredag :) Perfekt timing som vanligt (förra tentan hade hela familjen utom jag magsjuka, den innan dess hade jag magsjuka veckan innan och gången innan dess var jag förkyld sista veckan... känns som en tradition nu...).
Sitter och gör monogram för det är allt jag duger till just nu. Fast sen kommer sambon och sågar dem för att "han kan inte föreställa sig hur de blir på papper" (likadana) eller "typsnittet ser lite luddigt ut" (det var därför jag gillade det) eller "&-tecknet ser lite stort ut" (för att jag tyckte det var snyggt) osv... Börjar bli lite putt nu Det enda han gillade var det jag inte var nöjd med så jag fortsätter väl ett tag till...
Martinaa, sorry inget byte här :-P Men jag är ledsen att det strular för er! Vad är backupstället? Håller tummarna för att ni kommer på nåt bra snart!
Håller också tummarna för mmm2010!
Tattoo, jag gillar monogramet du hittade, har du fått till det så det går att skriva ut? Jag satt och försökte komma ihåg hur man vektoriserar saker, har gjort det för länge sen men minns inte längre, men det fanns ju någon annan duktig som erbjöd hjälp såg jag sen... Jag röstar på Vi gifter oss i fönstret iaf...
Nu ska jag tjura vidare, jag blir som en treåring när jag är sjuk. Som den där reklamen "ni kvinnor klarar på att föda barn, ni skulle bara veta hur det känns när en kille blir riktigt förkyld..." blir jag