MAJ 2010 del 3
jasså, håller tummarna att de behåller den då.
jasså, håller tummarna att de behåller den då.
ja hårförlägning är inte heller aktuellt här heller.
Jag är inte gravid. Är också bebissugen och vi har talat att om att försöka i december att bli gravida. Jag hoppas inte en mage ställer till det, turligt nog är min klänning insydd så den går att sy ut igen.
hår kan man ju köpa, även äkta, men jag vill gärna kunna fixa något med mitt eget, därför låter jag det växa och hoppas det växer bra tills maj
Glad att maj inte är än, har ju en hel del kvar att göra.
Fasen vad svårt det är att skriva när man har plåster på fingrarna.
hur långt innan ska man beställa tårtan?
Jag ska försöka boka tid för prat med konditorn, men killen är ju upptagen, så vi måste träffas en helg, har ju ingen annan att ta med mig som smakråd heller.
Osa 1 april, skickar inbjudningarna med julkorten. Har material till inbjudningarna, men jag vet inte hur jag ska ha framsidan, behöver tips.
Funderar på servettdecopage, men vet inte om det funkar på papper
du limmar servetter på andra föremål med ett speciellt lim, googla på bilder på servettdecopage så ser du/ni
Vilken förlovningsdag (3 år) fått min mens och den skulle komma 2 nov. Sen jag trodde jag var gravid, alltså aug/sep har min mens kommit tidigare varje månad och det börjar bli jobbigt. Jag har varit hos barnmorskan och testat mig och det var ju Nej, men varför är den så konstig nu då? Borde jag ringa dem imorrn och höra? Förlåt OT
inte framskjuten, bakåt närmare. Den har börjat med ungefär var 24e dag istället, men varför helt plötsligt?
Fler än jag som vid rastlöshet, depression och dyl som biter på naglarna? jag har börjat igen, vilket jag har fått 4 FÖR korta naglar.
Svider som f-n