MAJ 2010 del 3
Hjälp mig bestämma mig. Vad tror ni om denna?? Auktionen går ut om nån timme...
www.tradera.com/auction/auction.aspx
Annars har jag varit inne på att beställa denna: tiaror.se/Bilder/263_2.jpg
Hjälp mig bestämma mig!
Hjälp mig bestämma mig. Vad tror ni om denna?? Auktionen går ut om nån timme...
www.tradera.com/auction/auction.aspx
Annars har jag varit inne på att beställa denna: tiaror.se/Bilder/263_2.jpg
Hjälp mig bestämma mig!
Hmm... kikade lite på båda och jämförde nu och jag tycker nog bättre om tiaror.se's ändå. Alltså inte den billiga på Tradera, som jag tror att jag stryker helt. Så det är fritt fram för er att buda om ni vill, hehe
Däremot hittade jag denna istället www.tradera.com/TIARA-Diadem-Brollop-KOBOLT-BLA-Rhinestones-BLUE-MIDNIGHT-auktion_97401673 som ju har lite blått i sig, vilket är en av våra temafärger. Men vet inte om det blir "för mycket" eftersom jag kommer ha blått i buketten. Kanske känns som om "o nu måste vi matcha i blått här" så det liksom blir för mycket... :P
Just nu lutar det åt tiaror.se/tiaror.htm -tiaran (nr 263) samt detta halsband som Fröken Strössel tipsade om för länge sen. Tycker det är helt underbart vackert! :) www.jo-line.se/product_info.php&products_id=141
Ps. Tattoo82: Självklart håller vi tummarna för dig!
Lite knepigt att hitta bra bilder på det, men det ger ett lite utåtstående resultat som blir väldigt fint. Ofta har man lite glitter i pulvret som gör det silvrigt eller guldigt. Hittade en bild på ett träd här! :) www.holiday-crafts-and-creations.com/images/embossing-stamps-final.jpg
Så så, fast i glittrigt blått ska jag ha våra namn på framsidan av våra inbjudningskort! :)
Cia:
Vilket lutar det åt då?
Jag har mest gått och grubblat över om det blir så att kyrkan avsäger sig vigselrätten. Då blir det att kasta sig över telefonen och ringa stadshuset (eller vilka det nu är) och boka en tid samma lördag bums. Vill ju liksom att vår dag vi planerat nu ska vara vigseldagen också, så man inte får ta en vecka tidigare och ha festen efteråt... Vill jag ju inte. Kanske man ska boka borglig vigsel just in case...??
Usch, vill ju inte alls att det ska bli så, men försöker ställa in mig på det lite nu för att jag inte ska bli så besviken om det skulle bli så... I så fall skulle jag vilja ta det direkt efter frisören, så vi vigs först, fotas sen och tar kyrkan sen. Då kommer vi ju faktiskt vara gifta på fotona...
Men men... jag som spinner iväg som vanligt! Sovatajm! Natti