Jag kan inte se varför man inte skulle få ha instrumental Rammstein eller något annat instrumentalt överhuvudtaget... Det är väl om det är text som inte "passar" i kyrkan som det skulle vara nåt problem. Däremot brukar det vara problem med musik på cd i en del kyrkor har jag sett. Men då ni inte gifter er i kyrkan är det ju inget problem Jag tycker också om Rammstein fö så jag tror nog det blir skitbra :) Kul med personlig vigsel. Jag har lite problem med det där att göra den personlig, jag kommer inte riktigt på vad som är vi i dessa sammanhang. Hade jag fått välja hade det blivit nån galen hippievigsel med gamla keltiska inslag men det kändes jobbigare att fixa än det smakar liksom. Plus att sambon nog inte gått med på det :P Tror att det blir fint nog ändå och kommer att vara grymt lycklig när jag får bli fru oavsett hur det ser ut :)
jaao skrev 2009-10-06 22:29:53 följande:
Jag tycker mörklila fungerar fint på våren! min absoluta favoritfärg!Bluebride--- Vi gifter oss inte i kyrkan som tur är men jag kan inte se varför de inte skulle tillåta dem...aja det ska alltid vara så märkvärdigt i svenska kyrkan, tycker de förbjuder hejvilt bara för att de kan haha
Ujuj, jag måste piffa nu, ska ta passfoto och är säker på att jag kommer att se ut som en idiot på det. Jag var så snygg (och ung) på förra så det straffar sig nu, hehe... Kommer att få se ut som en trött tant i 10 år nu eller vad det nu kan bli...