MAJ 2010 del 3
Tack så jättemycket, jag känner mig om inte annat som en prinsessa.
Hur hade du tänkt, vad är dina nya idéer?
Tack så jättemycket, jag känner mig om inte annat som en prinsessa.
Hur hade du tänkt, vad är dina nya idéer?
Vad häftigt att det var likadant för fler (första klänningen som var perfekt). Mina kompisar blev inte alls förvånade, typiskt mig att hitta det perfekta på en gång, är nästan alltid så. Var bara mannen som jag var tvungen att leta lite efter
Martinaa: Jag tror att det var nån annans idé om att ha rosetten på sidan, men det är helt klart snyggast. Du ska inte testa med ett smalare band också, jag kan tycka att det tar överhand lite med ett så brett. Bara en idé nu när kreativiteten sprutar här nere i Skåne
Jag gillar verkligen stilen på era namn, riktigt snyggt.
CiaLovesAndreas: Jag har "snott" idéen med dina stansade hjärtan och enkelheten i dina kort, det var när jag såg dem som jag insåg att tom jag skulle kunna klara av det. Jag gillar dina kort supermycket, precis nått sånt jag hade tänkt mig.
Fel av mig, det var Fröken Strössels idé jag snodde inte Cias. Sorry!
Rörigt med alla namn, hehe
Är ensam hemma eftersom m2b är iväg och fiskar hela helgen, därför alla inlägg från min sida
Jag funderar på att skicka inbjudningarna i cellofankuvert. Är det nån mer som har tänkt att göra så?
Är det nån som har en bra sida som man kan beställa det ifrån?
Hur gör ni med adressen dit det ska skickas, etiketter eller?
Martinaa: Jag stansar också faste med ett verktyg som man sätter stansen in, vet inte om det är samma som Strössel använder. Jag har gjort två prototyper nu på fm som jag är riktigt nöjd med, ska lägga upp foton så fort som möjligt.
Jösses vad det skrivs mycket här!!!
Jag hinner ju inte med, har gjort sex inbjudningskort hittills och satt m2b på att stansa hjärtan, räknade ut att vi kommer behöva ungefär 300 stycken eller nått... en massa stansning blir det.
Vi ska också ha cellofankuvert, testade igår för att se hur det blir och det blir superfräckt.
Jag har funderat lite på hur man ska göra med etikett och just nu lutar det åt vanliga som man stoppar i skrivaren och sen skriver jag med nått snyggt typsnitt på dem. Tror att det kan funka.
Hur stor är er budget?
Betalar ni själva/hjälpa av föräldrar eller betalar kanske era föräldrar hela bröllopet?
Lite nyfiken på hur andra har det.
Vad är er budget?