Ah, ja då är det mycket som snurrar i huvudet vet jag. Ettan var väldigt oplanerad, jag hade tiom spiral då så jag kan definitivt förstå att det är splittrat. Men jag är så glad att det blev ett hoppsan-jippie-barn ändå fast timingen var rätt kass. Tror att det blev bättre än om vi planerat det faktiskt :) Jag har inget emot lite OT ibland
Jag bor utanför Borås men pluggar i Göteborg så det är där jag har kollat. Egentligen har ju tärnan lovat att hänga på, men hon jobbar ju heltid och det känns så bökigt när hon måste ta ledigt och så... Det går säkert att fixa men man vill ju inte vara till besvär när hon ändå är så snäll och engagerar sig :)
CiaLovesAndreas skrev 2009-10-20 15:53:59 följande:
snuttfia,Har väldigt splittrade tankar ang. en ny graviditet. Detta var inte alls planerat. Men skulle det vara bebis så kommer vi självklart behålla det!Det kommer dock innebära stora förändringar rent praktiskt. T.ex. så måste vi leta nytt boende då vi har väldigt liten hiss. Finns inte en chans att få in en syskonvagn där.Förlåt för att det blev OT.Åh, vad skoj att du blev kär i en klänning. Men synd att du inte har nån som du kan dra med så du får prova den. Vart bor du?