MAJ 2010 del 3
Vad söta ni är, tack
Jag stansar ut de med hjälp at ev "Cuttlebug" som jag får låna på scrapbookingbutiken här i närheten. Har bara en stansform så det tar lite tid men jag ser det som terapi!
Vad söta ni är, tack
Jag stansar ut de med hjälp at ev "Cuttlebug" som jag får låna på scrapbookingbutiken här i närheten. Har bara en stansform så det tar lite tid men jag ser det som terapi!
Oj vad ni ålanerar och skriver! Jättekul att läsa om era planer!
Det står lite still för mig just nu, jobbet har kommit ivägen. Men nästa vecka ska jag stansa de sista hjärtan jag behöver och skära till papper så att jag kan börja stämpla.
EmMagnus: Snygga kort!
Vi betalar brööölop och resa själva, bröllopet kommer gå på runt 60.000 för 40-45 gäster. resan på ca. 90.000.
Är ledig idag och vi ska snart bege oss till tåget för att ta oss ner till Göteborg. Vi firar snart ett-årig förlovning och tänkte passa på att åka iväg för att fira. Ska bli så kul att gå på Liseberg imorgon :)
Yes, nu kan jag tänka på andra "viktigare" saker
Imorgon ska jag pyssla lite med inbjudningskorten igen, stansa de sista hjärtan jag behöver och skära till papper som jag ska stämpla på. Kul!
EmMagnus: Jag är rätt nöjd med att inte ha så många kvar måste jag säga så du får stansa dina egna hjärtan
johi - Ingen ångest! Det här ska vara kul hela vägen fram! Och jag tycker det verkar som att du har läget under kontroll. Kul att gå på bröllopsmässa också. Nästa här i sthlm är i januari och då känns det ju som att man ska ha allt mer eller mindre klart så jag vet inte om jag ska gå...
Jag hade tänkt beställa min klänning igår så jag gick upp till butiken där jag provat och kände mig lite pirrig imagen. Då visar det sig att de ska sluta sälja Nixa så de kan inte beställa min klänning! Har ringt runt lite idag men har inte hittat någon annan butik som har just den. Jag är säker på att jag kommer hitta den så är inte direkt orolig men det känns lite jobbigt ändå! Ville kunna bocka av detta nu genast!
Angående riskastning: Vi ska ha bubblor och ris.
Martinaa - Ja, lite irriterande är det faktiskt. Tycker att hon kunde sagt det sist jag var där! Men som du säger, ingen panik än
majsan - Roligt med klänning! Spännande!
majsan - Åh vad härligt!