MAJ 2010 del 3
Nu har jag pratat med min vän och hon kunde tänka sig att göra framsidan till våra festhäften...så är det "bara" innehållet som jag/vi gör på vanliga vita papper.
Nu har jag pratat med min vän och hon kunde tänka sig att göra framsidan till våra festhäften...så är det "bara" innehållet som jag/vi gör på vanliga vita papper.
Martinaa,
Ja, det är nog bäst att vi bestämmer formatet först
Mmm, jag tänker mig en enkel bukett med rosor. Vet inte om jag ska ha med nåt grönt. Sen tänkte jag ha såna nålar, som man sticker ner i rosorna, med kristaller.
EmMagnus,
Jättefin klänning!
Visst är det skönt när man hittat rätt? Jag såg min klänning i stort sett så fort jag kommit in i affären. Sen när jag provade den så satt den perfekt! Var livrädd över att kolla priset för jag trodde den skulle krossa vår budget Men när den inte gjorde det så fanns det inget att tveka över längre. Längtar tills jag ska beställa den.
Ingen online nu när jag är hemma från jobbet.
Jaja, jag får väl skriva nåt roligt ändå
Uj, jag vet inte vad jag ska lägga inbjudningarna i. Så långt har jag inte ens tänkt.
Funderar lite på att ha såpbubblor til gästerna istället för ris.
Men har inte kollat upp vart man köper det. Känns som att det är en sån sak som man inte behöver köpa just nu
Tack för länken Martinaa!
Ska nog dock inte beställa dem än
Haha, ja...visst är den
Jösses så snabb du var, la ju nyss in den
Haha, så söt du är!
Då får vi underhålla varann nu då