maj2010 skrev 2009-09-16 19:02:52 följande:
Hur gjorde du för att beställa en stämpel med egen text? Hittar inget sådant i deras menyer...
Nä, det är lite lustigt att de inte har nåt sånt på hemsidan. Själv hörde jag talas om dem och att de gör egna stämplar via en annan tråd här på BT.
Så jag mailade dem och frågade först hur det funkar och så. Sedan mailade jag min bild till dem och skrev upp övriga saker från deras hemsida som jag ville beställa, efter lite "coaching" från dem via mail (mycket bra för en nybörjare som mig). Så jag gjorde hela beställningen via mail! Men de va snabba på att svara och det gick jättebra. Enda nackdelen var att jag får betala via faktura i efterhand, jag föredrar att betala med kort i förväg annars.
Felixan: Grym idé med rosett på sidan!! Den måste jag ju testa också!!
Pingst2010: Nä usch va tråkigt med jobbet! Håller tummarna för dig att det löser sig omedelbums!
Avalon: Skoj med lokalen! Själv går jag och väntar nervöst på ett telefonsamtal från stället vi vill vara på. Kan de inte ringa snart och säga JAAAA vi får vara där?
Har säkert sagt det innan men det tåls väl att sägas igen. Fröken Strössels kort är asgrymma! Gillar mörkt rosa/cerise och svart, men rosa var ingen poppis färg för sambon här hemma
Puh, det blev en lång dag idag. Var på jobbet 6:30 för inventering som beräknades vara klar vid kl.14-15. Halv åtta fick jag äntligen åka hem. Tretton timmar är en lång dag när jag egentligen skulle varit ledig...! Så nån shopping av tunnare band och annat embossingpulver till inbjudningskorten blev det ju inte idag!