Juli 2010 del 3
Äntligen hittade jag hit!
Äntligen hittade jag hit!
Hej tjejer! Det var ett bra tag jag var här sist. Det har varit mycket och bröllopsplaneringen har stått stilla, men nu är vi redo igen. Vi väntar vårt första barn också som ska komma i april, så det blir 3 månader före bröllopet, huga!
Hur går det för er? Hur långt har ni kommit?
Åh vad jag ser fram emot att börja pyssla med inbjudningarna! Ska börja efter årsskiftet att göra dem som ska till utlandet eftersom de ska skickas först.
Hittade tyget till dukarna också så jag ska försöka komma iväg och köpa det så snart som möjligt.
Mia: vad roligt när det börjar närma sig Ja, då lär man sätta lite fart om man har mkt kvar
Katja: haha ja, det där är det många som får erfara med sina män
Casmel: ja, 10 tusen är mkt pengar. Jg började med en buget på 3000kr då jag upptäckte att jag itne hittade ngt jag ville ha. Nu har jag valt min ring som kostar 18500kr!!! Pengarna svider men det är den enda ringer jag kan tänka mig och som jag vill bära (förhoppningsvis) för resten av livet.
Korallbruden: ja, det är riktigt bra priser faktiskt.
Ringer är jätte fin
Själv väntar jag på att tygaffären ska ringa mig denna vecka så jag kan hämta min beställning. När jag väl var där hade de inte tillräckligt med tyg så jag fick lägga en beställning. Vill ha det klart så jag kan gå vidare med nästa uppgift.
Ska försöka boka tårtprovning, mums!
Jaha, lyckan blev kort. De ringde och medd att tyget är slut på huvudlagret och att de inte kommer att få in den igen Jag som precis hade hittat rätt nyans....