Vad blev det för ingångs- och utgångsmusik? Vi har tänkt göra som KatjaB och ha ingången och utgången på cd-skiva men jag vet inte var man ska få tag på en cd! Det är Ronja Rövardotter "rid över skog" vi vill ha tag på. Är lite osäker på om den heter så det är iallafall den med manskören i början.
Vårt nästa projekt att ta tag i är just musiken, solist och helst liveband. Lite osäker dock om liveband ryms i vår budget.
Karlstadtös i Stockholm skrev 2009-09-03 22:25:00 följande:
Ok! Tack för tipset, då ska jag kolla där på stativ!Stolar kommer det att bli för vår del också. Och förhoppningsvis så kommer det bli någon form av live-musik med stråkar före, under och efter vigseln. Har inte kollat upp detta än, men har en del musiker-vänner som förhoppningsvis har kontakter. Idag valde vi våra in- och utgångslåtar! =)Angående tält så har jag hört att det är många som köper ett gäng små tält på Rusta t ex och lämnar de o-uppackade tills de vet att de måste använda dem. Blir det inte dåligt väder så behöver de alltså inte packa upp dem och då kan man lämna tillbaka dem efteråt. Himla smart tycker jag! =)Annars är det maten som är svår tycker jag. Vi har en lokal dit vi får ordna själva med mat och dryck, så nu funderar vi på om det är värt det att göra de kalla rätterna (för- och efterätt) själva eller om vi vill köpa oss fria... =) Låter spännande med egna Cupcakes Sockersmulan. Har du ett beprövat recept?