Juli 2010 del 3
hej , hoppar in i tråden, nyförlovad och med kyrka bokad till den 10 juli nästa år. Nu är full rulle med planeringen blir lite lätt stressad när alla verka ha kommit så långt bara...
hej , hoppar in i tråden, nyförlovad och med kyrka bokad till den 10 juli nästa år. Nu är full rulle med planeringen blir lite lätt stressad när alla verka ha kommit så långt bara...
ja, så fort lokal är fixad borde det vara lite lättare att pusta ut..
oj att börja om låter jobbigt, vad har hänt ? Ja jag sitter själv och leker lite med budget.
låter supermysigt, jag och m2b är inte tillräckligt pyssliga för att klara av det men det är ju toppen. Jag håller tummarna. Ringar är en sak vi faktiskt har fixat (eller vi och vi, min m2b köpte båda mina ringar i ett set när han friade=me like)
Vi bor i centrala stockholm och det känns väldigt tröstlöst att få till ett bröllop som inte blir dyrare än vad man vill. antar att man får hitta saker att spara in på...
ja jag har inte letat särskilt länge men ger snart upp...jag menar VEM har råd med 2000 per gäst (inte vi om man vill ha råd med allt annat +resa...)Jag vågar inte ens säga till m2b vad jag tror vår totalbudget kommer landa på. Som tur är väntar jag också på löneförhöjning så här skall sparas järnet.
Gräddö: vart ligger det? (geografi-kass)