Juli 2010 del 3
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Hihihi... vi har bokat hotel för vår bröllopsnatt.
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Så jag är glad för den detaljen.
Alltid nått när man sitter och är sjuk och kan inte sova för en hemsk hosta som man lyckats dra på sig...
Mrs Opp skrev 2009-10-16 12:11:39 följande:
Hi hi...
Idag tänkte jag börja pysslandet med att göra våra inbjudningkort och fundera lite på hur de andra korten skall se ut.
Jag funderar fortfarande men jag tror att jag fått en ganska klar idé om hur jag vill att de ska se ut. Sambon tycker att ideérna jag har är riktigt bra så han håller sig på sin kant. Men han ska hjälpa till sedan med de saker han kan göra. (Han anser sig inte vara en mästare när det gäller att pyssla, men att klippa och limma kan han göra.)
Kullaberg: Den var verkligen riktigt fin.
V.44 (höstlovet) ska jag ta en heldag och springa runt på stan med min tärna för att kika in klänningar. Både för mig och henne. Hoppas att jag hittar min klänning då. Jag har kikat lite tidigare, men inte seriöst och ett av tillfällena blev rena rama pannkakan -> ingen klänning provades alls vid det tillfället.
Usch ja pengarna... det känns som man får ändra i budgeten hela tiden för att pengarna smiter sin väg. Fick en större kostnad de här två senaste månaderna så man är lite back på sparar fronten. Mindre kul.
Men! Det ska nog börja bli bättre igen ska vi nog se. Nu när sambon har fått högre lön så ska det nog bli bättre för hans del att spara pengar också. Just nu är det jag som sköter det mesta med sparandet.
Välkommen Casmel. Du kommer snart att ha en massa idéer och fler och fler saker spikade.
Vi började planera i mitten av februari jag och min blivande, en del är planerat/bokat medans annat är inte klart. Det beror lite på hur mycket man vill göra på en och samma gång eller om man vill sprida ut glädjen lite.
Hej och välkommen annanorrk!
Gifter mig också den 3/7.
Vi har bokat en fotograf som är ny på marknaden. (gick ut gymnasiet förra året) Just för att de är nya har de inte de hemska priserna som vissa av de etablerade har (Vem betalar 50.000 spänn för att ha EN fotograf på plats en hel dag?! Den dagslönen vill jag också ha) Våra två kostar 8.000 kr för bägge en hel dag, ett stor bröllopsalbum, en DVD med högupplösta bilder och 50 tackkort går på det priset. Det är inte illa tycker vi.
Just nu är det inte så mycket som händer med vår planering. Det är mycket som redan är klart... men vi väntar på att samla ihop tillräckligt med pengar för att köpa/boka dem och det tar sin lilla tid.