Inlägg från: idajohanna82 |Visa alla inlägg
  • idajohanna82

Juli 2010 del 3

kullaberg skrev 2009-10-16 15:23:48 följande:
    Hej alla, Jag har inte varit inne på BT på ett tag, oehört mycket på jobb så jag har varit tvungen att hålla mig härifrån Vad gäller kyrkan och vigseln, så är det så att skulle de säga upp den nu på mötet som är snart, så kommer det gälla från maj 2010 så som jag förstått det. Risken är nog inte så stor dock att de avsäger sig vigselrätten vid detta mötet. Hoppas jag! Har också fått igång lite planering igen efter några månaders stiltje, så nu är även frisör bokad! Känns så skönt!Och det bästa av allt; imorgon ska jag ut och prova klänningar! Jag längtar så! Ska bli så spännande att få se hur man ser ut i alla dessa vackra (och mindre vackra ) skapelser!! Wihii!
    Kullaberg, vilken frisör valde du? Jag ska nog boka Saks, och göra brudbuketten på JN. Båda de ställena känns proffsiga! Nu har jag provat klänning två gånger, en gång på Anina i helsingborg och en gång på atelje MB i Vinslöv. Kan rekomendera båda ställena... Men MB har ju otroligt mycket!! Och väldigt bra service... Men man måste dock boka tid. Kram!
  • idajohanna82

rosesarered: vilken vacker klänning! Jag har provat på många ställen men tänkte hela tiden tillbaka på nästan den första klänningen jag provade! Så i förrgår beställde jag den! Den såg ganska tråkig ut på galgen men på så var den jättefin! Nixa var det... Enkel med halterneck och diskreta broderier fram. Jättevacker... Jag är så glad nu när det äntligen är gjort!!! Hoppas du hittar din drömklänning...

Svar på tråden Juli 2010 del 3