nej, inte eternityband, det är ju jättefint, men blir ju rätt mycket dyrare, sen vet jag inte hur man får till inskriptionen i en sån ring.. borde väl inte finnas plats för det? Så jag satt och räknade på att 12 stenar blir ungefär det som syns.
Jag har inte fått svar än från tjejen som kunde göra smalare ringar, så jag hoppas verkligen att hon kan det, titan gör ju att vi inte har lika många valmöjligheter.
Förresten, berättade ju ett tag sen om en bekant till S mamma som bor i en av flyglarna till Fiholms herrgård. De sa att vi, om vi ville, kunde ha bröllopet där. Var lite skeptiskt till att boka om allt och att det blir en timmes resa från stan, nu när man kommit så långt i planeringen, men tänkte att vi såklart åker iallafall och tittar.
Det var helt fantastisk miljö, så otroligt fint och kristallkronor i taket och ett jättestort rum, så vi behöver inte ta undan borden för dans utan får plats med båda. Enda "minuset" är att det inte finns ett extra rum för barnen, men det där löser vi på nåt sätt. Har börjat kolla runt nu efter vigselplatser och vigselförrättare och catering o sånt, om det går att ro i hamn nu.. känns som att det blir lite tight om tid. Men hoppas på att det ska gå iallafall. Vore rätt coolt att få gifta oss i herrgårdsmiljö