Inlägg från: LyckligTjej |Visa alla inlägg
  • LyckligTjej

Juli 2010 del 3

Eva och Lars skrev 2009-09-16 19:01:54 följande:
    Hej på er juli brudar här har ni mig, jag heter Eva och ska gifta mig den 3:e juli 2010. Jag håller med om att barn och alkohol inte hör ihop så vi ska också ha ett barnfritt bröllop. Vi har inte barn själva så då blev det ett självklart val förresten har någon tips på hur man kan skriva i inbjudningskorten att det är ett barnfritt bröllop jag menar har ni tips på några bra dikter eller hur ska man göra?

Välkommen och grattis till ert kommande bröllop!
    Ni har samma datum som oss
    Hur går det med planeringen??? Mkt att stå i men sååå himla kul!

• LyckligTjej

Vi håller också våra bröllopsplaner hemligt
    Ska bli väldigt kul när det är dags att skicka ut save the date korten och
    se hur alla reagerar, dem flesta har nog gett upp hoppet om oss,
    vi har varit tillsammans i mer än 10år
    Fast det är jättesvårt, man vill så gärna berätta.
    Vi tänte fråga våra värdar efter att vi skickat ut save the date,
    tänkte skicka dem med julkorten

• LyckligTjej

Korallbruden skrev 2009-09-29 22:07:09 följande:
    Hejsan Sitter och jämför fotografer... många bra och många hmmm... mindre bra. Hur tänkte ni när ni bokade och vad fick ni betala? Samt vad hur mycket bilder får ni? Tack på förhand/Korallis

Jag har en vännina som är jätteduktig på att fota, har fotografering som hobby och vi har bokat henne, hela våran dag och för det vill hon ha 2000kr och det tycker jag är ett jättebra pris. Ringde runt till olika fotografer och det billigaste priset som jag fick va i studio för 5000kr och då får vi ett album med 8 bilder.
    Så vi valde en privat istället och får bilder från start till slutet på vår stora dag.

• LyckligTjej

Har idag hämtat hem matrialet till våra save the date kort  
    så imorgon blir det lite pyssel,
    känns spännande och se om det blir så bra som bilden jag har i huvudet

• LyckligTjej

Jag ska också beställa skor från Matilda, men svårt att välja men tack för tipset om att man kan göra ett par "egna skor"

• LyckligTjej

Några som börjat fundera på bröllopsresa? Min m2b tog upp det för ett tag sedan och vi har nu kollat runt lite och det lutar mot att vi åker tilll Thailand i november
    Thailand har länge varit mitt drömresmål och kan det bli mer passande än att boka bröllopsresan dit... jag går på moln nu 

• LyckligTjej

Miss ida skrev 2009-10-07 07:19:18 följande:
    Vi har en resa till thailand som väntar på oss =) Ska bli underbart.

Vart och när åker ni? vi funderar på Phuket, ingen av oss har varit i Thailand förrut så det känns som om det blir ett bra val
    Vi tänkte önska oss bidrag till resan i bröllopspresent

• LyckligTjej

Kul å se den nya listan, vi är heeela 47 brudar i juli, gud va roligt

Den 3 juli är vi 12st, om jag inte minns helt fel så va jag den 4:e som skrev in mig
    Så vi blir fler å fler, superkul!!!!

• LyckligTjej
    KatjaB skrev 2009-10-12 10:27:00 följande:
    hehe, ja de undra nog vad ni skulle ha dem till hittade supergulliga små skor som var placeringskorthållare, men de är ju apdyra.. 300 kr för 6 st. Men annars hade jag gärna haft nåt sånt, de var ju såå söta, och jag älskar skor kolla på min blogg så ser ni bild giftassugen.blogg.seTänkte förresten beställa strutsfjädrar snart på panduro, så att jag inte kommer på det alldeles för sent. Undrar om det är svårt att göra en penna av strutsfjäder själv? Hittar ingen sån penna i stan o tänkte att man skulle ha den med gästboken
    Placeringskortshållarna va verkligen jättesöta
    Hade velat ha dem med cupcakes men 300kr för 6st..Nja
  • LyckligTjej
    jessie81 skrev 2009-10-12 17:08:53 följande:
    Hej gifter mig med den 3 juli:)
    Välkommen och Grattis!
    Jag gifter mig också den 3 juli
Svar på tråden Juli 2010 del 3