Juli 2010 del 3
Välkommen och grattis till ert kommande bröllop!
Ni har samma datum som oss
Hur går det med planeringen??? Mkt att stå i men sååå himla kul!
Välkommen och grattis till ert kommande bröllop!
Ni har samma datum som oss
Hur går det med planeringen??? Mkt att stå i men sååå himla kul!
Vi håller också våra bröllopsplaner hemligt
Ska bli väldigt kul när det är dags att skicka ut save the date korten och
se hur alla reagerar, dem flesta har nog gett upp hoppet om oss,
vi har varit tillsammans i mer än 10år
Fast det är jättesvårt, man vill så gärna berätta.
Vi tänte fråga våra värdar efter att vi skickat ut save the date,
tänkte skicka dem med julkorten
Jag har en vännina som är jätteduktig på att fota, har fotografering som hobby och vi har bokat henne, hela våran dag och för det vill hon ha 2000kr och det tycker jag är ett jättebra pris. Ringde runt till olika fotografer och det billigaste priset som jag fick va i studio för 5000kr och då får vi ett album med 8 bilder.
Så vi valde en privat istället och får bilder från start till slutet på vår stora dag.
Har idag hämtat hem matrialet till våra save the date kort
så imorgon blir det lite pyssel,
känns spännande och se om det blir så bra som bilden jag har i huvudet
Jag ska också beställa skor från Matilda, men svårt att välja men tack för tipset om att man kan göra ett par "egna skor"
Några som börjat fundera på bröllopsresa? Min m2b tog upp det för ett tag sedan och vi har nu kollat runt lite och det lutar mot att vi åker tilll Thailand i november
Thailand har länge varit mitt drömresmål och kan det bli mer passande än att boka bröllopsresan dit... jag går på moln nu
Vart och när åker ni? vi funderar på Phuket, ingen av oss har varit i Thailand förrut så det känns som om det blir ett bra val
Vi tänkte önska oss bidrag till resan i bröllopspresent
Kul å se den nya listan, vi är heeela 47 brudar i juli, gud va roligt
Den 3 juli är vi 12st, om jag inte minns helt fel så va jag den 4:e som skrev in mig
Så vi blir fler å fler, superkul!!!!