Juli 2010 del 3
hej allihopa
har varit förkylt här och all planering har fått ligga på is... men vi jobbar för fullt med vår hemsida ;)
hej allihopa
har varit förkylt här och all planering har fått ligga på is... men vi jobbar för fullt med vår hemsida ;)
välkommen alla nya - vad många vi blir som gifter oss i juli :)
Hoppas vi får bra väder. Här är fullt upp med sjuka barn, jobb osv så bröllopsplaneringen har vi inte mycket tid över för. men min M2B har börjat bli nervis.... så nu är jag ialla fall inte ensam om att känna stressen krypa närmare... nu är vi två....
Jättefin båt - vi tyckte den passar att heta Afrodite, ska bli kul att småsmåningom få höra vad det blev för namn. Vi är uppkallade i vår familj efter båtar.... blev så gott som född på en båt med.
försökte lägga in ringbilden här men den var i fel format så får försöka göra om den till annat format först. Men den är sååååå fin passar jättefint till förlovningsringen med.
Tråkigt med skorna NightElf
Nu har jag äntligen lagt in bilden på min ring.... den är så fin ihop med förlovningsringen som går i samma stil.
har lagt in listan i toppen av sidan så man lättare hittar den, är inte inne alltid och läser inte allt men meddela gärna om det är någon som saknas i listan ändå.