Juli 2010 del 3
hahahaha
ja det hade vart kul!
Mrs Opp skrev 2009-09-23 16:14:07 följande:
hahahaha
ja det hade vart kul!
Mrs Opp skrev 2009-09-23 16:14:07 följande:
Var på bröllop i somras då bruden hade en egenbunden bukett av ängsblommor. Hela blomstertemat bestod av det (vi plockade dagen innan) och det var väldigt fint och romantiskt! Så var det roligt att umgås dagen innan och lugna brudens nerver och komma bort från hennes stressade släkt lite.. haha
Jag har fått en ring efter min mormor som jag ska använda som vigselring. Det är en alliansring i vitt guld med diamanter och safirer. Den är ganska hög så den blir inte i jämnhöjd med min förlovningsring men de passar ändå väldigt bra ihop. Det finns en bild på den i mitt galleri.
Vi har fått jättefina stora snäckor och sjöstjärnor i silvrig metall från Riverdale av min mamma. Vi ska ha dem på honnörsbordet och sedan vanliga snäckor på övriga bord. Även en oljelampa i samma serie som (med lite fantasi och i det här sammanhanget) ser ut som ett sjöborreskal. Ska se om jag kan hitta någon bra bild på dem. Kanske kan vara nåt för er andra med samma tema att fundera på!
Hoppas att det löser sig för er! Som tidigare nämnts så kan det ju ha att göra med att hon nyligen separerat och att hon vill ta i tu med det nu i första hand. Sedan när det närmar sig kanske hon är mer villig att ställa upp. Men prata med henne om det iallafall så känns det nog bättre.
Jag har haft en del problem med att hitta skor i "min" färg men nu har jag hittat åtminstone färgen på Mathildas... Frågan är bara vilken sko man ska välja! (färg nr 33)
jaha kan man göra det hos henne med? trodde det bara var på pernillas! vad bra
Jag har beställt mina skor idag! Det blev Art nr MR-003 (bild i mitt galleri) från Mathildas i färg nr 33. Jag är så glad att de hade exakt den färg som jag var ute efter! Nu väntar jag bara med spänning på resultatet...
Tack så mycket! Roligt att höra!
KatjaB dina skor är jättefina!
Vi beställde våra placerings "kort" i helgen. 21 paket med miniåror... Undrar vad de tänker på Panduro nu
Ja verkligen! Har du kollat på nätet? Jag fick beställa mina på deras hemsida eftersom de inte hade så många i butik. De kunde även beställa hem till butiken om jag ville det men jag valde att göra det själv.
Det är så trist när det blir som för dig att de tycker man är konstig, man är ju kund och de borde vara nöjda över att man vill köpa mycket! Istället för att skratta åt kunden ska de väl göra allt de kan för att tillfredställa den? jag har svårt för att gå tillbaka till affärer där jag blivit dåligt bemött iallafall.
Du har köpt samma klänning som jag! Visst är den fin!
Hurra! Vilken tur för min m2b har bokat präst idag! Känns jättekul och pirrigt!
Nu har jag beställt julkort från vistaprint och la till texten "spara datumet..." så nu har vi våra "save the date" kort klara! Känns kul
Idag fick jag hem mina skor! De är jättefina och bekväma, men de är 1 1/2 storlek för stora! Trots att jag beställde 37 kom de i 38 1/2 Så nu måste jag skicka tillbaka dem. Trist!
Jag har också funderingar kring min vigselring. Jag har fått ärva den efter min mormor och den är i vitguld med tre diamanter och fyra safirer. Det är en jättefin ring men den är ganska mycket högre än min förlovningsring. Den ring jag har nu är också vitguld, ganska bred och svagt välvd. Jag funderar nu på om jag ska göra om dem, antingen båda ringarna, bara mormors ring eller bara förlovningsringen... Känns jättesvårt!