Ojojoj va mycket det blev att tänka på inför helgen! Jag ska ju försöka se om det är möjligt att göra kjolen med mindre vidd, men ändå ha kvar samma känsla, så ngn stor underkjol blir det inte. Om jag ska ha en, har jag funderat på en underkjol utan några ringar så det inte blir för mycket. Det kanske även går att sy i en underkjol direkt i klänningen??
Hmm, ska nog springa o kolla efter skor lite i morrn, men känns ju inte som nåt man hittar på studs så där här i Gävle.. Funkar ju i o f sig också med ett par finare ballerinaskor, så kan jag både gå o dansa hela dagen/kvällen! Är ju en riktig Eccofantast till vardags, så klämmer jag in mina fossingar i nåt snyggt, högre än typ 2 cm, lär jag ju storkna av ömhet i fötterna! Och jag vill inte tänka på ömma fötter just DEN dagen *ler*
KatjaB skrev 2009-09-16 22:15:00 följande:
det kan nog vara bra att veta höjden, och vidd på underkjol (om du ska ha en) för då tas nog det i beräkning när hon syr klänningen.. är det en klänning som går att lägga upp så är det ju ingen större fara men om du ska ha en sån kant som på klänningen du tagit inspiration av är det nog inte helt lätt att lägga upp.