Juli 2010 del 3
Köpte Allt om bröllop:s senaste nummer idag, åh vad kul det är att sitta och lusläsa den och frossa i alla fina bilder
Köpte Allt om bröllop:s senaste nummer idag, åh vad kul det är att sitta och lusläsa den och frossa i alla fina bilder
jag har bara kollat på calligraphen där det är ca 20 kr kortet, plus 290 för att få tryck, plus 3 kr per kort för att det ska vara färdigmonterat med sidenband och så var det väl frakt till.
Så när vi väl valt allt vi ville ha blev det så onödigt dyrt enligt mig, att vi valde att göra en kopia själva. Är jättenöjd med resultatet och det kostade oss 150 kr, dvs inte ens det som själva tryckkostnaden på korten var.
ja absolut, det behöver du nog inte betala ens för om du köper blommorna där sen.. det är ju bara lite grönt snöre. Det är lite trixigt att få blommorna att inte flytta på sig när du ska binda, iallafall första gångerna, sen går det lättare. Du kan ju tejpa lite lätt med tejp först o sen binda blommorna. Tänk på att binda åt hårt, och iallafall 3 varv med bast.
jaja, då fatta jag fel tänkte att du bara tänkt att använda floratejp. Det blir säkert jättebra
ja, det går ju åt en del blåklint, men ni kanske har nåt ställe där ni vet att det finns mycket.
Åh, vad klantig jag är.. skulle betälla pay-per-wiev och kolla på en film här.. klantiga jag såg inte att filmen börjar förrän 21.30 och tänkte att det måste blivit fel, så nu har jag beställt filmen några gånger till eftersom det aldrig funkade.. hehe.. hoppas filmen är bra nu, blir en rätt dyr film
vilken kul idé! ska ni ha kort på er då eller vad har ni tänkt?