Juli 2010 del 3
KatjaB: Kalasfina skor Lägg i en sula, finns många olika att välja på
Vad fick du ge för dom? Me like!
KatjaB: Kalasfina skor Lägg i en sula, finns många olika att välja på
Vad fick du ge för dom? Me like!
KatjaB: Tack så mycket.
CeKe: Grattis!
ÅHHH! TACK SNÄLLA! GULLE DIG =)har inte så hög klänningsbudget så jag blir mycket glad. Tack än en gång!
Köper mer än gärna begagnat.
Kram
Å tack snälla till dig också =) jag har bara sett en för 2800 kr som är en kopia. Jag får dubbelkolla så jag inte missar något Kram och tack!
Hej rosesarered!
Lovade dig att återkomma med svar när allt var klart så solklart att jag svarar:
Vi har bokat Lancome´s egen makeup artist. Han kommer ut till bröllopsplatsen och sminkar brud+två tärnor. Anledningen till att han blev bokad är att det var en underbar personlighet, 10 års erfarenhet, utbildad i Frankrike och lyckates med ytters små medel få fart på en vinterblek och trött Korallbrud. Utan att han visste det fick han mig att känna mig fin igen. Härliga honom =)
Lycka till imorgon
Han var inhyrd för två dagar vid öppningen av en bra parfymeri Vet ej om han har någon hemsida. Har bokat honom och håller på att kollar hur det är med provsminkning
Roligt att ge sig ut och kolla på ringar. Risk finns att bli som Gollum i sagan om ringen " - My preschessssssssssssssssss" Skall försöka ta mig i kragen och ge mig ut också. Engelbet har en grusring som kanske skulle passa min förlovningring.