rosesarered skrev 2009-11-06 09:33:17 följande:
Hej alla,jag har knappt nån tid för bröllopsplanerings överhuvudtaget just nu och mitt i alltihop har jag fått jobb också! så nu ska jag tydligen jobba halvtid samtidigt som jag pluggar. Känns spännande, roligt och enormt läskigt måste jag säga. det är inom mitt blivande yrke jag ska jobba.Så nu behöver jag goda råd från CeKe som både jobbar och pluggar, hur gör man?? för att få tiden att räcka till?Korallbruden,vad lustigt för jag har bokat en tid på Princessa på söndag! Det värsta är att jag har kikat på hemsidan och på alla klänningar, Maggie S klänningarna ser ju riktigt fina ut! de är väl de som är rätt dyra också?? får se till att inte kära ner mig i nån dyring.Det som är tråkigt är att jag ska ha med mig sambon eftersom ingen annan verkar ha nåt intresse av att följa med. Nåväl det går bra det med antar jag.
Hade tänkt att boka på lördagen
så då hade vi ju kunnat hjälpa varandra
Skall gå och prova ensam på måndag
dock så ville jag ha hjälp av den urgulliga ägaren till butiken och jag känner att jag rört runt bland så många klänningar i tanken så nu är jag för första gången osäker på vad jag igentligen vill ha? Det är inte likt mig...
Det enda jag inte skall ha är en klänning med massa valkar på eller modellen där det ser ut som bruden har gått vilt fram med tårtspritsen
Tänkte jag skulle prova olika modeller. Något stort elegant eller vacker spetskreation. Lång Spansk slöja är ett starkt önskemål
Vem vet... kanske kommer jag därifrån med en av butikens enklaste modeller utan en enda glittersten på klänningen
Vill passa på att önska lycka till med din provning och hoppas att drömklänningen finns där och är på rätt prislapp.